A New Chapter

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av anewchapter - 15 oktober 2012 21:49

 



Japp, ny blir det ny bärsele :) Jag ogillar inte den jag har, men jag får ont i ryggen av den... tror jag iallafall :/ Så jag tänkte testa med en ny där man får mer stöttning i ryggslutet där jag brukar få ont


Men jag har inte råd men att lägga flera tusen på en sele. Så jag kollade på tradera och hittade denna och en annan modell. Sen frågade jag två kompisar vad dem trodde skulle ge bäst stöd. Båda hade såklart midjebälte (kallar jag det)


Den andra gick bort snabbt eftersom Ida la märke till att bebisen inte satt som en groda. Om dem inte sitter groda så är det inte bra för deras höfter och man vill ju det bästa för sitt barn <3

Sen sa hon att denna påminnde massor om ErgoBabys bärselar så jag gick in och gogglade.


Och vad kan man säga... det är knappt inget som skiljer var jag kan hitta. Fler färger och mönster på ergobabys selar (denna jag beställt fanns i rött som på bilden eller blått). Som jag skrivit på bilden verkar vissa av deras selar även ha en extra rem, men jag är inte helt 100 på detta. 


Eftersom den fanns på köp nu för 135 kr+ frakt (totalt 194 kr) så tänkte jag ge den en chans. Den selen jag har nu kostade 199 kr XD Lite komikst! Man ska vara rädd om sin kropp och om jag då ska gå och ha ont i ryggen jämt så kommer det inte bli bättre av att man har hundar som drar i koppel. Jag kan ju alltid sälja vidare den selen som jag har nu om den andra är bättre :)


Så man kan ju lätt säga att man verkligen längtar tills man får hem den!! Såklart tog jag en röd sele så man kunde matcha vagnen lite granna :D


pöss

Av anewchapter - 15 oktober 2012 10:01

när man vaknar och är sådär grymt trött, man hör regnet snattra utanför och hundarna börjar vakna till, det är då man vänder sig om och ser nowalii

min älskade dotter som brister upp i världens smile när hon ser mej... man kan inte göra annat än att le tillbaka till den vackraste gåva man har fått <3

mammas älskling <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards