A New Chapter

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av anewchapter - 18 oktober 2012 19:30

IDag har det hänt en massa skoj :)


Först har jag varit på barbacka med mammorna och fikat :) Det var jag karin, ida, kelli och Helna V :) Alltid skoj att prata en massa skit... okey skit= bebisar i vår värld!


Sen blev det hem och tog ut vovvarna :) Sen hann man in igen och gick med tjejerna i stan lite innan mamma ringde.

Så Nowalii har fått en tunn overall/sprarkdräkt/joggingdress :D Har velat ha den länge och nu när dem fick in den i rosa kunde man inte låta bli  

Så här ser den ut :) Och mamma, ser du, det står OVERALL ;)


Sen har jag täcknat Nowaliis försäkring. Tydligen har det blivit ett missförstånd mellan mej och försäkringsbolaget så jag har ju väntat. Så nu är hon iallafall försäkrad och det känns kanon :)


Efter där blev det en minifika eftersom lillan ville ha mat :) Blev kaffe och kanelbulle på trendie med dem andra (mamma och mikan och jakob) innan man gick hem och tog ut hundarna innan mamma kom för att lämna leggins som jag bett henne köpa åt mej på netto. Så nu kan man hålla sig varm igen ;)


Vek även tvätten och diskade medan hon var där så man slapp avbryta så det var skönt :)


Nu blir det slappa hela kvällen :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards