A New Chapter

Alla inlägg under februari 2014

Av anewchapter - 26 februari 2014 23:51

Hmm lite saker jag måste försöka komma ihåg att göra

- Köpa hundmat
- Köpa ben
- Ta ut lådorna från sovrummet
- Sortera bland övriga kläder
- Boka träff med annakarin och karin
- Fylla på busskort
- Tömma kök på saker jag ej behöver
- Köpa ungsrengöring
- Köpa toapapper
- Tvätta soffan
- Vika tvätt

Detta är vad som händer inom närmsta tiden... Bläää

Av anewchapter - 26 februari 2014 16:55

Först försover jag mej totalt!! Vaknar strac över 14 så ringer dagis direkt innan jag kastar mej iväg för att hämta henne.
Kommer hem och börjar diska och ser jag glömt fisken framme :( bara att kasta och leta upp något annat att laga

Men jag har iallafall blivit av med min soffa nu :) hon som hämtade saker ska ha den så den hämtas på fredag! Blir att storstäda den och tvätta... Örngotten till kuddarna??

Nu har vi ätit lite och jag ska hämta andan lite. När jag lämnat lillan ikväll ska jag roa mej med att vika tvätt

Annars händer det inte mycket. Lillan har hosta igen, men mest under natten så hoppas det går över snart :)

Pöss

Av anewchapter - 24 februari 2014 14:20

Njaa jag tror inte det... blir snart helt mumsiga cupcakes!! kände det var dags att göra dem XD

dock lite besviken för det blev bara 10 :/ men men, lagom till oss två <3

 

får se om hon hamnar på dagis sen, ska prata med mamma sen när hon kommer :/ hon är feberfri men inte sitt vanliga jag alls :(

 

har även rensat alla lådor. Blir att hämta lådor sen och packa lite saker man inte kommer att använda/använder så ofta :) om snart en månad flyttar jag! så fett nice!!

Av anewchapter - 24 februari 2014 10:45

En helt vanlig måndag och den är seg :( har börjat rensa lite och är mer som ska slängas :) sakta men säkert liksom!
Ska hämta mer lådor ikväll hos en vän så det känns kanon ^^ blir inget imorgon men resten av veckan haha

Visst är mitt kaos snyggt XD
Och det underlättar såklart med en unge som drarupp allt hon inte ska

Busungen <3

Blöööö

Av anewchapter - 23 februari 2014 22:32

Så var det söndag kväll och jag ligger och kollar film. Märks det börjar bli varmare ute! Får snart sänka elementet för att inte avlida på natten

Fick inte gjort så mycket som jag tänkt, men lite iallafall :) får vara dubbelt så aktiv imorgon haha

Det började iallafall mysigt och slutade mysigt med :) som det ska vara ^^

Fast det bästa är att os är slut!! Är så fett nice!! Vann även en underbar mössa (som mormor hatar) och sen hittade jag lite begagnade kläder åt lillan! 5-20 kr plagget så är skitglad hihi

Nej nu försöka sova lite

Av anewchapter - 23 februari 2014 13:59

Här kommer mina inköp från igår :)

3 par trosor
3 st långarmade tröjor
92-98 är storleken och köpt på zara

Korgar 4pack
Muggar
Tallrikar
Skålar
Löpare
Plåster
Pall
Konservöppnare
Potatisskalare
Förkläde med arm
Skohorn
Ungsform/serveringsfat

Allt är köpt på ikea :)

Av anewchapter - 21 februari 2014 18:49

Liten får kvälksvällingen och jag funderar på vilken film jag ska se sen :)

Varit en lång dag så hoppas kunna somna snabbt idag

Hannes har varit på besök och sen har mamma lämnat hundarna :)

Hon hade även med massa paket ifrån en av de underbara faddrat liten har

Det var en barbiebok, en cd med barnlåtar, bamsepuzzel och en ny docka :,)
Dockan heter madeleinè och skriker när man tar ut nappen

Sen glömde jag mobilen hos syrran och blev förvånad när hon dök upp utanför haha tur man har en sån fin syrra!!!

Kramis

Av anewchapter - 20 februari 2014 01:27

Iskallt på jobbet idag :( men men har myst in mej i filten och blir snart varm

Bjuder på bilder

Fin i nya kläderna

Kan själv

Linslus

Kom igen då matte

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards