A New Chapter

Alla inlägg under april 2014

Av anewchapter - 30 april 2014 21:14

Här ligger jag i soffan och är förkyld och har skallebank :( inte alls kul menmen

Varit hos madde och firat lite sen middag med mamma och pappa :) blev såklart grillat

Imorgon blir det en kort dag på stan för att sedan vila här hemma :) måste försöka torka mina golv här med :)

Av anewchapter - 24 april 2014 21:32

Nu sover hon efter 2,5 h kamp :( så jobbigt när hon bråkar så. Men såg hon fått en my tand så det kan ju påverka

Idag har jag planerat om blommorna och såg att första skotten kommit upp :) känns skönt det kommer så man inte gjort fel haha

Hann med en snabbis i stan med eftersom jag skulle köpa kopparna. Inom fkassan och fixa och missa bussen. Tillbringade tiden på barbacka och ringde samtal :)

Sen städa fixa dona tvätta laga mat innan hannes kom. Efter hannes gått kom Johanna

Nu är jag så trött så godnatt

Öppnade på centralen idag :)

Av anewchapter - 23 april 2014 02:16

Men inte här. Istället sitter invirad i en filt och fryser på jobbet. Imorgon blir inget jobj trots allt :( fan med :( menmen :/

Är rätt lugnt här inatt så det är skönt. Har läst tidningen och mumsar på påskgodiset ^^

Varit en lugn idag och imorgon blir det plantera lite blommor. Mamma och pappa hittade superfina krukor åt mej :D kommer bli så fint ^^

Busen busadei mammas nybäddade säng

Av anewchapter - 22 april 2014 00:48

Är så irriterande att mon bredband inte kommit än :( det är därför det varit lite dåligt med bloggandet men ska försöka skriva via mobil nu. Sen uppdaterar jag allt eftersom via datan :)

Är just nu på jobbet. Ska jobba extra två dagar så ingen vila alls denna vecka. De dagar man har det lugnt ska hannes komma och på söndag är vi bjudna till kians kalas :)

Men men man får väl njuta av livet medan man kan. 1 maj är man tråkigt nog arbetslös men kan då börja söka jobb igen. Just nu blir det ju svårt men har iallafall varit pp en interjuv

Lägengeten börjar bli kanon och nya hyllan med :) köpte en 25 fack kallax igår för 200 kr så äe skitglad!! Bara köpa någon låda och sån dörr till med så blir der kanon

Kra
Kram

Av anewchapter - 15 april 2014 22:52

Det för min del betyder arbeta. Två dar sen ett par dagar ledigt ^^ ska bli skönt

Varit en lugn dag där vi varit ute med hundarna sen i stan. Sen kom lillan åt mina pärlor så tillbringade en bra stund med att sortera :( har bara 8000 kvar *stön*

Åt middag hos mamma och pappa innan de körde in mej. Tåget var inställt så tog bussen istället :)

Nu är jag på jobbet och jobbar

Mys med ofar

Ena armbandet jag gjorde igår

Av anewchapter - 12 april 2014 00:22

Snart påsk vilket innebär påskäggletande... Ja jag är 26 men älskar att leta efter ägg ännu ;)

Isabell kommer få två sommarklänningar
Nowalii kommer få tre trosor
Jakob kommer få en väska
Alla tre kommer få ett mobilband samt påskhare

Familjen Björk kommer få ett speciellt pyssel så måste till biltema imorgon och köpa färg
Familjen karlsson skoglund kommer få samma sak.... Nej lovar att det är en supercoolsak som de båda familjerna behöver


Vad vill jag ha i mitt? En massa pusselsaker :D kanske lite vanliga rörpärlor eller set med olik saker i som finns på ex maxi

Av anewchapter - 11 april 2014 12:37

Inte fått mycket sömn alls idag :( har försökt sova utan resultat, ska se om mamma kan ta lillan till dagis ikväll så jag kan vila lite till

Har fixat i sovrummet och insett att jag har en massa ramar i fel storlek haha

Sen hittade jag kläderna jag saknade så är glad :D whoho liksom

Intervjuvn gick kanon :) hon ska bara ringa mina referenser så får vi se sedan :) men såg ljust ut :D!!

Nej dricka kaffe och fixa lite innan man ska tvätta

Av anewchapter - 10 april 2014 23:02

Idag vaknade jag vid 13, hade svårt för att somna imorse och hade kunnar sova en timme till men ena grannen tog fram slipmaskinen :/

Tog en skön dusch och åt frukost innan mamma ringde. Var på väg upp med lillan. Stannade inte länge innan jag skickade dem till pappa så jag kunde springa ner med de sista lådorna

Busade med lillan ute och innan jag hjäpte pappa. Sen begav vi oss hem för att äta lite middag

Fixade lite hemma innan det var dags att lämna. Hann med en snabbis till johanna med innan tåget gick

Springer ifrån mamma

Gott med påskhare

Vart gick mormor

Lek med mormors inköpta pippihus med figurer

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards