A New Chapter

Alla inlägg under mars 2013

Av anewchapter - 31 mars 2013 21:00

började morgonen med en timmes prommis till willys å skaffade scanning, sen hem äta frukost och sen full rulle!

har finfint i lgh men lite till som ska göras :) stoppet i köket bråka å ska se om pappa har en sån sugproppsak :P tar väl 15 år för abk annars ;)

lovar lägga upp bilder imorgon när mamma och pappa varit här :) så blir full dag imorgon med :)

sommaren kommer nu!!!

Av anewchapter - 29 mars 2013 06:49

nowalii tyckte visst det var dags att gå upp :/ blä säger jag bara!
7 funkar men halv 6 är inte alls kul ;)

nu äter hon välling och sen blir det ut med vovvarna i det iskalla vädret :)
tro det eller ej men vi har fått typ 2 mm snö :( hoppas solen kommer idag!

Av anewchapter - 28 mars 2013 20:25

en bild
miljoner ord

Av anewchapter - 27 mars 2013 21:30

Packa fixa och dona innan man ska åka hem igen

Frusterad över att man inte kan hitta badbyxorna! 

Hem, torka golv, möbelera vänta på hannes

Umgås lite, ut med hundar, iväg på fika, hem igen

Fixa det sista, hundar ut, laga mat, äta 

Natta lillan fixa mat, dona, duscha sova

 

ibland går vissa dagar bara i ett... idag är en sådan dag men jag är

så nöjd över mitt nya finfina kök som numera är vitt :)

Av anewchapter - 27 mars 2013 19:30

Solen lyser, väcker mej, får mej att le av de varma strålarna som träffar min hy

Hör min dotter jollra ifrån sovrummet, leker med något i sin säng

Vill ligga kvar men går upp

 

"God morgon mitt hjärta" säger jag

Möts av det största leendet och ett skratt

Armar som skräcks ut för att få komma upp

 

Kramar om henne och gör frukost till henne

Busar lite medan hon ligger i min famn

Kittlar henne på magen och gör pruttljud

Hon skrattar och skrattar och man fylls med gjädje

 

Min älskade älskade Nowalii, du förgyller min dag

Värmer mitt hjärta och går mej på nerverna

Men jag älskar varje minut med dej, att kunna 

mysa busa och bara ha dej i min famn

Se alla dina framsteg, se dej utvecklas dag för dag

 

Du är den största gåvan som jag någonsin fått

Jag älskar dej av hela mitt hjärta

 

Tack för att du vill vara min dotter och att

jag får vara din mamma <3

 

<3

Nowalii 120727

8 månader tillsammans 

<3

Av anewchapter - 24 mars 2013 07:15

Tja, bara för att så varför inte bli akut magsjuk sådär 4 på morgonen? 


Typiskt!! Är så jävla arg!!!


Hade det gått över hade jag åkt men illamåendet ville inte gå över så jag fick ställa in :´( andra gången jag får ställa in vår träff med mia och det är pinsamt!! men man vill ju inte riskera att bli sjuk


Mamma kommer och hämtar nowalii snart så jag skulle få vila. Senare kommer pappa och plockar upp mej så måste försöka städa lite inför morgondagen.


så ska vara hos mamma och pappa till onsdag så lär inte skriva mycket mer förrens då


kram och godnatt!

Av anewchapter - 23 mars 2013 08:45

Hatar att det ska vara just 23 idag :( Sitter och väntar på att mamma och pappa ska dyka upp. Patrik har nyss åkt så det känns rätt tomt :( Därför jag inte bloggade igår då jag njöt av att ha sällskap ^^ 

 

Idag ska vi till ebbas fik med klubben, eller de som kommer hihi :P Sen blir det en stund på väla och ikea är det tänkt. Så det kommer nog bli en bra dag ändå. 

 

Imorgon ska jag och mamma till mia och hälsa på så då blir det troligtvis en tur till ikea igen XD ikea kan man alltid åka till hur ofta som helst ;)

 

Nej, nu kommer dem så bäst att smita ut!

 

kramis

Av anewchapter - 21 mars 2013 18:15

Då var det dags för bvc idag, liten blir större och större <3 numera väger hon 8770 g och är 68 lång :) BOEL testet var även det felfritt och hon utvecklas som hon ska. För att hon ska följa sin kurva ska hon nu gå upp ca 125 g/vecka :)

 

Annars har det inte hänt så jättemycket. Mår rätt bra så pencillinet verkar som det ska ^^ så skönt att vara pigg och orkar med allt som vanligt då liten alltid kör i 190 oavsett ;)

 

nu väntar jag även på att patrik ska komma :) Blev lite bestämt sådär oplanerat XD Ska bli kul å träffa han igen... tror att jag börjar få känslor för honom... kanske bli en bra vår trots allt <3

 

Nu ska jag fixa lite småsaker innan han dyker upp! kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards