A New Chapter

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av anewchapter - 20 mars 2013 12:23

Ska testa och ha min blogg öppen lite, får se om det funkar annars så låser jag den igen

 

 

Dagen har varit lugn. Fattar inte hur barn kan vara så pigga på morgonen! Och de borde förstå att de inte får klättra på en halt sovande mamma för då kan de ramla på golvet ju

Rytmiken var kul som alltid, de fotade idag så ska in senare å se om det kommit in några på oss :)

 

Nu sover liten och jag tvättar, hoppas att man hinner med det mesta iallafall. Har bokat ny tid på fredag kväll. När hon vaknat till liv ska vi ut på prommis med hundarna

 

Jag har även insett imorse att jag måste köpa nya underkläder :( Och det blev ju inte bättre av att jag hittade två trasiga trosor till! gick inom cubus på hemvägen och hittade två st nya för 19 kr/st så det var skönt. Får ge mej ut på trosjakt nästa vecka XDXD 

 

mår oerhört bättre och orken är helt tillbaka^^ ska snart ta en tablett till... är lite löjlig så jag har satt mobilen på ringning haha, men det är mest för att jag inte ska glömma dem XD Halsflussen ska bort nu!!!

 

så lär väl bli en "fixa iordning allt som blivit lidande för att du har legat sjuk så mycket "-dag

 

nej nu göra något vettigt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards