A New Chapter

Alla inlägg under augusti 2014

Av anewchapter - 31 augusti 2014 09:53

Det är mulet idag och har redan kommit två mindre skurar :(

Så idag håller vi oss mest inne och myser i lugnan ro :) ska försöka småfixa lite och sen måste jac slänga lite blommor som gett upp/inte vill ha kvar och passionsfruktväxten måste komma in i värmen :)

Sen måste jag boka tvätt så funderar på imorgon eftermiddag

Tja mycket mer än så händer inte här idag

gud

Av anewchapter - 28 augusti 2014 20:11

Jag har varit hemma i typ en vecka och känner mej så rastlös redan

Har slängt kartonger pantat flaskor varit hos en polare lagat mat handlat lite kaffe tvättat torkat golv varit på lekplatsen varit ute med hundar lagt pärlor vatt på eko

Varit fullt med andra ord men lilla fröken bråkade ikväll men tog en timme innan hon somnade :)

Nu ska jag njuta av min latte

Av anewchapter - 26 augusti 2014 10:22

Sitter hos johanna och tar det lugnt
Ska snart gå en tur på stan med henne :)
Varit och storhandlat och köpt ett par skor åt nowalii inför vintern ^^ så nu är bilen full med varor, utom kylvaror för dem är i johannas kylskåp hihi

Träffade även på söta isabell och syrran :) isabella har blivit så stor!! Så mysig och söt <3

Xoxo

Pigga pigg jag

Av anewchapter - 25 augusti 2014 09:45

Idag är det en sån fixa allt efter sommarjobbet dag :)

Så just nu sitter jag med en cola på barbacka och väntat på frida och att fkassan ska öppna

Har varit på facket men de hade inte tid så ska dit 1315 :) ska bara kolla upp lite lätt

Jaja ordning och reda :) ska unna mej lite nya trosor idag med ^^ samma som jag köpt innan men det var dem som blev sönderbitna för att exet glömde stänga toan haha

Ville inte ta av jackan

Oj som jag kunde

phu

Av anewchapter - 24 augusti 2014 12:11

Söndag och jag har hunnit med 6 maskiner, burit ner saker till förrådet, dammsuga och plockat undan på bordet

Lite kvar att göra men tar det lugnt :) liten sover så jag pausar jag med ;) med en vanilj chai hehe

Idag är det köket som står i centrum ^^
^^

Dags atr skicka in nya kontraktet för detta timvik :) sen får vi se hur det går

Av anewchapter - 22 augusti 2014 12:30

Vilket innebär att det är... 18 veckor kvar på året

Är en deppig dag :( fick veta att jag inte fick vara kvar som vikarie. Är så jobbigt. Man känner sig usel och helt värdelös

Har fixat här hemma lite. För att få det snyggt och sen ordning inför hösten. Har en del kvar men slappar lite nu medan lillan sover.
Tänkte gå bort till lekplatsen senare när jag är klar med sovrummet så hon får leka av sig lite

Ikväll ska jag ner med lite saker i förrådet :) måste gå igenom förrådet med nån dag haha

Av anewchapter - 21 augusti 2014 10:16

Fördelen med att vara lite kass är att jag lättare somnar :) däckade innan 21 igår så när lillan vaknade 630 så var jag relativt pigg (iallafall efter jag vaknat)

Varit ute med vovvarna och handlat halstabletter till jobbet sen

Ska även inom hm och köpa finaste klänningen åt nowalii sen <3 sen ska jag lämna ljus till ida som hon ska ta till kelli

Jobb senare och sen bara slappeslapp hela kvällen

Av anewchapter - 15 augusti 2014 21:30

Sitter här trött och sliten efter jobbet :) men har varit en bra dag
Insett att jag inte måste ändra på mej för någon annan ^^ hade en kollega idag som var exakt som jag :D lika glad och positiv!!! Och hon var 62!!! Helt sjukt glad blev jag

Så inatt kommer jag somna med gott samvete ^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards