A New Chapter

Alla inlägg under december 2013

Av anewchapter - 31 december 2013 01:30

Om 22h och 30 min är det 2014 ^^

Ville bara säga gott nytt år till er alla

Av anewchapter - 30 december 2013 18:54

Bara fåtal timmar kvar av 2013 och blir lätt man tänker tillbaka på året som gott. De senaste två åren har varit bland de bästa och värsta :) nästa år får man väl hoppas på att hitta en vettig karl!

Varit och tagit det lugnt idag, gjort lite småsaker och pysslat med en kassabänk åt
Nowalii sen varit och köpt två väskor av en polare ^^

Förutom att snön lyser med sin närvaro har jag inget att klaga på förutom att jag gått upp lite haha

Kram

Av anewchapter - 29 december 2013 22:10

Ännu en dag till ända. Nowalii somnade först runt 21 och nu kollar jag tv och vilar. Imorgon är det dags att jobba igen. Sista gången för iår.
Idag har jag varit i lägenheten och packat upp julen. Liten vet knappt vad hon ska leka med <3 många finfina klappar

Sen har hon åkt kundvagnsbil på maxi första gången :D så gulligt hihi kommer hon få göra fler gånger men inte om man ska köpa mycket för de är väldigt svårstyrda

Lovar uppdatera bloggen snart!

Tut tut

Dockan ska sova i sängen

Sen i vagnen

Sen handla med nowalii

Mys med johanna

Lek med telitubis som låter vid hudkontakt

Tröttisi nya jamasen från johanna

Av anewchapter - 23 december 2013 00:32

Jaha då var man på väg att bli sjuk :( mår jag likadant eller värre när jag ska jobba nästa gång måste jag sjukanmäla mej :( hade tur att jag inte blev hemskickad idag iallafall!

Gårdagen har varit kanon iallafall. Men jag har varit extra trött hela dagen :/ gillar inte det alls! Men men imorgon får jag sova ut då älsking lovat mej frukost på sängen och lillan är hos mormor

Ska bara göra lite minibak imorgon är det tänkt.

Fy fan nu börjar jag frysa igen :( vet inte om det är varmast inne eller ute så nu åker filten fram haha

Sov sött alla glada

Saknar min älskade skrutt

Av anewchapter - 20 december 2013 01:18

Dan före dan före dan före dan före dopparedan

Är helt slut och borde sova! Ska ta och släcka ner och försöka sova lite

Imorgon blir det att baka så måste köpa hem lite saker till det. Lillan ska till barnvakt
medan jag ska baka. Tror det blir roligast för för henne med

4 nya klappar inslagna och tre till ska slås in imorgon ^^ om inte fler hehe

Ska göra saffransmaräng hade jag tänkt och kanske någon form kola :)

Kramis

Översta till pappa
Nästa till Mikan/Glenn
Det bredvid är till moster Mia
Längst ner till johanna

Av anewchapter - 19 december 2013 18:39

Imorgon åkte Glenn hem igen, dock var jag lite... Vi kan säga morgontrött ;) så orkade inte säga Hejdå

Åkte och lämnade liten på dagis och sen hade jag turen att jag kunde somna om. Sov tills Glenn väckte mej vid tolv. Hämtade liten och åkte hem och kissade hundar innan man åkte vidare till öppna förskolan

Kommer nog inte gå dit mer :( får liksom inte kontakt med någon och känns så uppstyrt. Sen är det knappt ingen i nowaliis ålder att leka med, men ibland så

Var iallafall mysigt.

Väl hemma har jag försökt få lite gjort med det är omöjligt! Lillan är kaos och vet inte om det beror på nattens uppvaknande

Nu ska jag få henne och sova sen ska jag leta recept

Jag fick med en presenr

Av anewchapter - 18 december 2013 01:39

nomnom

Av anewchapter - 18 december 2013 00:47

och jag sitter på jobbet och jobbar :)

snart är året slut och det har nog blivit det bästa på länge!

jag har fått uppleva så mycket med Nowalii och har även fått en fast anställning och en pojkvän! bara de sakerna gör allt så underbart!

jag har även gått mer till 82,8 vilket innebär att jag bara har 2,8 kvar till slutmålet iår. målvikten är 75

hade hoppats gå ner allt men jag har lärt mej så mycket annat. jag har blivit mer medveten om va jag stoppar i mej, jag har blivit av med mitt godisug utom vid pms, gått ner 2 stl i kläder (folk frågar om jag gått ner mycket) och massa annat. det är viktigare att man själv trivs med det man gör och äter än något annat.

jag började med lchf men nu är det mer lowcarb. skillnaden är att man äter mer kolhydrater :) äter knappt inga hemma... just nu äter jag knappt alls haha XD nackdel med jobbet men blir bättre!

en dag ser ut: frukost- kaffe med grädde, lunch- ingen då jag sover/ rester, middag - något lätt jag gör när liten är lämnad, nattmat - 2 red bull, 1-2 risifrutti samt kaffe.
så äter mest på natten mest för att orka med :) sen för att hålla värmen då det är kallt här

tja det var väl allt för nu! om ca 10 h kommer min älskling och sen blir det att hämta foton, lillan och sen kolla på kevin :) full rulle liksom

nattis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards