A New Chapter

Alla inlägg den 16 december 2013

Av anewchapter - 16 december 2013 19:16

då har man fixat och donat med lite småsaker och även sorterat lite bilder. jag ska köpa hem dvd så jag kan börja bränna ut bilder på dvd så man slipper ha dem på data/hårddisk


sen är jag så satans trött p åatt datan bråkar :( tror att nowalii kommit åt något och låst skärmen på något sätt men vete tusan hur :( men men


hon är hos mormor och jag har nyss ätit kvällsmat iallafall. ska snart in i en dusch och sen bort till affären. ska bli kul att höra vad trågatåg är för något XD jag ska åka med det imorgonbitti tror jag, om jag inte hinner med bussen


tja mycket mer händer inte här, snälla amanda ska hjälpa mej göra en ny header till denna blogg :) tycker att det är dags för det nu


saknar min familj och glenn :(

Av anewchapter - 16 december 2013 17:41

Snart kommer min snygging igen! Längtar som faaaan! Sen är det ju jul om 8 dagar så det ser jag med fram emot! Sen har jag varit och beställt en julklapp! gissa om jag längtar tills torsdag nu!!

 

annars har inte mycket hänt här iallafall. Tar det mest lugnt och så

 

ska snart ta och äta lite till innan man ska till jobbet. Får sticka inom coop och köpa något att äta sen, blir väl risifrutti som alltid annars :P

 

Lillan och hundar är iallafall hämtade nu :)

 

kramis

Av anewchapter - 16 december 2013 13:51

bläää idag är man rätt sliten *gäsp* men det får man vara ibland

blir en slappedag idag :) liten sover och jag kollar film

pratar med dagis så vi börjar 8 jan på nya dagiset. känns lite läskigt att byta dagis men samtidigt skönt. kommer nog få bättre rutiner när hon är där istället för att åka hit och dit :(

är tacksam för att mamma och pappa hjälpt till så mycket som de gjort :) guld värt.

nu ska jag messa med min älskade :)

mormor vill aldrig svara!

morgonbus på promenaden

jag sa ju jag var sliten :P

mitt snyggo för första gången på bloggen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards