A New Chapter

Alla inlägg den 11 december 2013

Av anewchapter - 11 december 2013 23:28

Då var det dags att ännu en gång krypa till kojs. Det märks att man vänjer sig vid jobbet mer och mer eftersom det blir så svårt att somna

Idag har det varit fullt upp med lite sömn :( skulle på utb 12 så blev inte många timmars sömn. Efter dagis blev det en runda till hässlehåla där jag besökte TGR :D Köpte hem lite pysselsaker till mej jag kan roa mej med på kvällarna eller nätterna ^^ 

 

sen letar jag efter en sorts penna... den har dock en rullsak där det brukar vara ett suddgummi som gör mönster. försökte hitta på nätet men svårt :( ska leta vidare imorgon

 

annars har det varit en bra dag. fick veta att min snygging kommer till helgen ^^ ska bli skojsigt värre :D undra vad vi ska hitta på!

 

Dock har lillan varit jättehes så kanske vi får besöka läkaren imorgon. Är hon lika dålig imorgon får det bli VAB då jag inte tycker det är lönt att dra dit henne. Hon var varit så gnällig och konstig hela dagen :( mammas lilla tjej <3

 

sen kom ena fotot idag med! ska sätta det i en ram och slå in det imorgon! Hoppas christina blir glad... tänk om hon inte komer nu? då blir jag ledsen haha

 

 

nej nu måste jag försöka sova!

Av anewchapter - 11 december 2013 06:16

då sittet man på stationen och väntar på bussen hem :) kommer bli en lång dag med lite sömn då jag ska på utb men det ska bli skoj

allt har gått bra förutom att nätet försvann mitt i natten :( så satans jobbigt att inte kunna göra något :,( men jag överlevde iallafall

johanna kommer förbi idag så det ska bli skoj, sen ska jag försöka göra lite biffar med att frysa in. tänkte bjuda på det men åt soppa igår så det blir lasange idag istället :)

kramis

Av anewchapter - 11 december 2013 00:41

julen är snart här. det är så sjukt att tiden går så fort numera!

jag är glad tiden går relativt fort men jag saknar mina vänner :,( jag är fortfarande i anpassningsstadiet och märker att allt går bättre, men kommer nog ta ett ta till

vill ju göra saker med lillan med men är svårt just nu med allt. snart börjar hon på nattis och är en massa blandade känslor

sen tänker man på snyggningen och allt där. blir väl att man flyttat ihop längre fram och då måste hon byta dagis igen. är man en dålig mamma då? för att man vill sätta den sista pusselbiten på plats här i livet?

många blandade känslor och allt. man är van vid att vara ensam och plötsligt har man en kille lite pang på allt haha

iallafall nu ska vi sluta deppa! dagen har varit bra men har dåligt samvete för att jag inte hann baka :( tog med pepparkakorna och lite vaniljknäck :) de blev glada iallafall

pysslade i massor och ska fortsätta hemma :) har även beställt en underbar present till mamma och pappa som ett tecken på min tacksamhet för att de ställt upp så myclet nu! eller mamma mest :) det är inte alltis lätt med en vild 16 månaders, och det är jobbigt för mej med att hon är borta så mycket :,(

sluta deppa!!! tänk som så att jobbar jag tjänar man pengar= ett bättre liv för oss :)

på söndag är det avslutning och ska bli skoj :) håller tummarna att christina och barnen verkligen kan komma!
hennes julklapp från nowalii är på väg och jag hoppas att hon blir nöjd... eller glad låter nog bättre ;)

nu ska jag ta lite kaffe och messa med min pudding :)

lite bilder från öppna när nowii har nya fina klänningen

livsviktig dricka ;)

jag kommer bli tjocker :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards