A New Chapter

Alla inlägg under mars 2014

Av anewchapter - 23 mars 2014 08:27

Dagen börjar med en mindre operation på madeleinè :( är något glapp så efter lite undersökning valde jag ta bort ena batteriet. Annars skriker hon hela tiden

Sen ut med hundar och kissa innan jag ordnade frukost. Nowalii åt bara pålägget innan hundarna fick mackan....

Därefter kollade jag min mejl och såg att jag hade ett erbjudande på djurmaxi :)
Tog 3 st 3 pack ben, 1 pkt 10 pack ben samt en spray som ska minimera fällningen. Har haft schampot och det funkade bra :)
Det bästa var såklart att det var halva reapriset :D

Kram

Av anewchapter - 22 mars 2014 20:19

Om exakt en vecka är jag i mim nya lägenhet. Ska bli spännande! Skönt att slippa sova där ensam. Är alltid något speciellt med nya ställen

Dagen har varit bra. Packat de två sista lådorna men hade behövt någon mer. Men får ta kassar istället
Sen har jag mejlat Eriks hjälpen för att se om de kan hämta saker här innan 27 :)

Lagade högrev till kvällsmat men förberede det redan tidigt fick få en rosa kärna. Pepparmix och en annan krydda och lite baconsky på. In i ugnen på svagvärme i ca 2-3 h :) serverades med halvt egengjord svampsås, paprika och morot. Blev jordgubbar till efterrätt

Till lördagsmyset blev det chailatte samt lite glass :)

Så varit en kanondag :) hittade även en färdig kyckling/curry röra på netto för 20 spänn så blir macka på jobbet imorgon :)

Ska tvätta imorgon med. Ska bli kul att prova den nya tummlaren :)

Kram

Av anewchapter - 22 mars 2014 13:15

Mitt liv är i lådor igen... Börjar bli en ful ovana...

Köksbordet är nästan tomt nu ;)

Alla härliga lådor

Får köpa mer blommor sen

Nomnom

Hallen

Alla kläder

Taget från garderoben hihi

Av anewchapter - 22 mars 2014 10:39

Gårdagens miss straffar sig idag :( helt orkeslös men har iallafall fyllt två lådor till. Mest småsaker kvar nu.

Liten sover redan middag och jag kollar pretty little liars efter att ha varit ute med vovvarna.

Vår nya tumlare har kommit. Är skitfin ^^ synd jag knappt hinner använda den. Bokat imorgon för att ta lite smått. Hoppas på att vara piggare imorgon

Av anewchapter - 19 mars 2014 09:00

Snart ska vi bege oss mot rytmiken :) var ett
tag sen vi var där så det ska bli skoj :)

Hundarna är rastade mat ligger i magen och liten busar rundor :)

Senare idag ska Angela komma och jag ska tvätta 12 :) full rulle hela dagen idag :) sen ikväll blir det att jobba :)

Av anewchapter - 18 mars 2014 10:30

Tiden rusar iväg fort och man hinner knappt
med vad som händer. Natten var jobbig då lillan sov oroligt. Sen vaknade hon stup i ett med.

Jaja ny dag nya möjligheter iallafall! Hon är glad och superbusig nu och min kropp är halvt misshandlad av hennes bus

Maten är på spisen och senare blir det öppna. Innan dess får vi duscha då hon åt päron innan haha

Krama mamma

Hoppa i sängen

Klättra på mamma

Av anewchapter - 17 mars 2014 15:01

Värsta passet att gå till dagis! Vagnen blåste nästan omkull :( lagom kul :/

Tog bussen tillbaka och smet inom barbacka för lite mellis och bus

Av anewchapter - 17 mars 2014 12:46

Mumsat i mej lite frukt till mellanmål :) päron och apelsin vilar nu i min mage ^^ så gott mee frukt så varför äter man det inte oftare liksom??

Jaja Kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards