A New Chapter

Alla inlägg under mars 2014

mat

Av anewchapter - 7 mars 2014 16:28

Blev ihopsläng idag. Kassler, majs, äppel och ost. Sen en röra på färskost majo sötsur sås och grädde. Blev asgott!! Lillan fick makaroner till sitt :)

Haft en bra dag idag :) varit på barbacka med annakarin och viggo och sen gått i stan. Varit härligt väder idag

När jag lämnat lillan blir det att dammsuga och torka golven efter löpperioden. Imorgon
ska jag hähämta kartonger och packa lite till

Kram

Av anewchapter - 7 mars 2014 09:24

Och det innebär atr jag ska jobba inatt :) just nu ligger jag och läser reklam men ska snart hoppa in och ta en dusch.

Måste få tag på mer kartonger/lådor så man kan packa det sista man inte behöver. Sen ta ner gardiner och tvätta dem.

Ikväll ska jag även slänga in ungsrengöring så jag kan böeja fixa spisen :) är ju ett tag sen sist. Toan är lätt å fixa så den behöver man bara ta längre fram

Liten säger god morgon

Av anewchapter - 6 mars 2014 09:41

Varit en dag med full av aktiviteter. har fått packat ett par lådor och det känns kanon! flyttat ut allt i vardagsrummet och soffan är hämtad vilket är nice! så nu ska jag släpa ut sängen i v rummet för att ha den som soffa till vidare :)


på kvällen gick vi till madde mn för en tjejkväll med lena. lillan fick följa med eftersom mamma inte kunde vara barnvakt. men det gjorde inget för hon bara sov. vaknade en gång men efter lite alvedon så somnade hon sött igen <3


tja det är väl dagen i helhet :) ibland händer det mycket ibland inte mycket alls :)

Av anewchapter - 6 mars 2014 09:00

Hundar kissade, tvätt påsatt, tvätten hämtad från bilen, liten har ätit frukost, dammsugat en sanbbis, för över bilder till datan och ska läga upp lite bilder under dagen


ja ibland hinner man med mycket på kort tid :)


snart ner och hämta mattorna så jag kan hänga upp dem :) idioten tvättar efter mej så ska se till att vara klar 15.30 men ska dra ut på det bara för att ;)


blir en fixa och dona dag idag :) försöka packa lite och fixa fler lådor är det tänkt. känns konstigt när mer och mer försvinner men är samtidigt skönt då det närmar sig!


jaja nu ska jag inte sitta här

Av anewchapter - 5 mars 2014 20:45

Fixat hemma, kollat soffa, gått på promenixen, packat en låda, bokat tvätt, ätit middag hos mamma... Tja en bra dag

Två hundar ett barn=3 koppel

Vad är detta?

Vart leder den?

Hmm

Jaja hunden kanske kommer om jag går

Älskar dej

Av anewchapter - 5 mars 2014 13:46

jätteont i magen idag med :( men börjar bli bättre iallafall, jag kan iallafall göra saker idag vilket behövs! ordnat tvätt till imorgon så hoppas kunna sno tidien kl 7 med så man har längre tid på sig


lillan går runt och leker för fullt och jag tar en paus vid datan. hon har nu 9 tänder och nr 10 kommer när som helst :) 4 kindtänder och resten vanliga :) äntligen liksom ;)


nu ska jag klä på oss och ta ut hundarna så de får kissa lite grann

Av anewchapter - 4 mars 2014 18:45

En lugn och skön dag där inet mycket har hänt alls. Mest tagit det lugnt eftersom jag inte mått sådär superduperbra :/ vet inte alls vad det kan vara men mår bätre nu mot kvällen iallafall


Varit och hämtar hem vovvarna med eftersom jag inte ska jobba inatt. har ingen rok till det eftersom jag tillbringat mesta delen av dagen i sängen :(


men men, nu natta liten och sen göra lite mat

Av anewchapter - 3 mars 2014 21:56

Hick hick hick gud jag hatar hicka!!!

Ligger i soffis och tar det lungt. Kollar spidy 3 med lillan sovandes hos mej

Varit en jobbig dag :( varit helt orkeslös och vet inte varför heller. Gick och fyllde på busskortet idag och gick inom hm. Hittade två nya tjocktröjor till mej. En vanlig collage men lång modell och en stickad vitblå (som den jag köpte när jag fyllde år) så nu kan jag hålla mej varm igen!!!

Just nu är mina tår iskalla och huvudet dunkar :( måste försöka boka ny tvättid igen

En slappedag helt enkelt och hoppas jag orkar något imorgon :/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards