A New Chapter

Alla inlägg under januari 2014

Av anewchapter - 30 januari 2014 21:57

Ska snart lägga mobilen på laddning och sova lite. Varit en lång dag trots att vi vilade 2,5 h idag

Liten sover sött förutom en mindre hostattack nyss :( men somnade direkt när hon fått nappen igen. Lilla skruttisen

Mest tagit det lugnt sen vi kom hem. Blev lite rester till kvällsmat idag :) måste tömma frysen lite.
Sista räkningarna är betalda så det känns bra. Ska fylla på busskortet och köpa lite blöjor imorgon så lär bli fattig XD

Även hittat doppresent till idam samt present till zoies ett års dag :) skönt man slipper tänka mer på det just nu.

Ska försöka hitta en bra frisyr och klippa mej. Vet ej om jag går till frissa eller frågar johanna... Får se hur jag gör haha

Tja inte mycket hat hänt utan bjuder istället på mer bilder

Vår robotdamsugare invigdes idag

Ett MÅSTE!!!! Så satans coool haha

Av anewchapter - 30 januari 2014 08:53

Eller hur kan man få en bra start om man inte sovit? Fått kanske 1 h sömn under natten och sen vaknade lillan 4 och vägrade
somna om :/ går ner för att fixa välling och när jag snyter mej får jag näsblod!!
Forsar i typ 5 min medan lillan skriker och jag har halv panik XD första gången på 20 år så visste inte vad man skulle göra! Kom på att dem stoppar en tampong i näsan i filmen "shes the man" så jag rullar ihop lite papper och stoppar upp. Får göra så två gånger innan det slutat relativt så jag kan gå upp

Tar en timme sen har liten somnat om och jag får sova en timme till, men har nu ont i ryggen efter ännu mer sparkar i ryggen :( blir att messa chrille senare igen

Har fått i mej kaffe och är astrött :( ska sova med lillan senare! Kommer fan ställa klockan nästa gång :( får hellre lite sömn än ingen sömn!

Kramis bananis iallafall

Dagens outfit: tröja från hm, byxor cubus, sockar ullared och dregglis från hm tror jag

Snööööö

Leker med mammas väska

Pappa skottar bort "den jävla snön" haha

Av anewchapter - 29 januari 2014 20:02

Mer snö mer kyla mer ledig hehe

Hade ett helsike att cykla till bussen imorse. Trodde halsen skulle hoppa ut!! Fick gå en liten bit men hann ändå i tid. Hem och tog en dusch innan man somnade sött
Sov till 15 idag! Helt sjukt!! Mamma ville jag skulle inom maxi pga vädret och det var tur. Stötte på en bekant som bor i fjälkinge så jag tiggde lift :D
Hsr busat med min busunge som mamma fick hämta igår :( troligtvis reaktion av sprutan och lätt ögoninflammation <3 mammas skruttis
Men rätt pigg ändå och klart man måste busa lite!

Hundarna är lyckliga över snö så ska busa med dem lite imorgon :)


Tryckte hem två namnnappar åt lillan för 84 kr med frakt :) en rosa och en blå som hon ska ha på dagis

Lek med mormors padda

Undra vart hon ska åka ;)

Av anewchapter - 29 januari 2014 01:45

Kallt som attan på jobbet idag! Och jag är så förbannat trött :( får sova massa imorgon

Lillan blev hämtad från dagis innan, troligtvis reagerar hon på 18 mån vaccinet :( tur man har en så snäll mamma som kan ta henne!

Snön har fallit till och från hela dagen :( blir jobbigt att hinna i tid till bussen imorgon

Men hade iallafall det skoj på öppna ^^ var lite jobbigt men ville hinna fixa isabells ena present nu när syster är sjuk... Eller de andra är det ju hihi

Nu ska jag ta lite energi dryck och en risifrutti. Imorgon är en ny dag som väntar på mej... Ok senare idag

Lite bilder från öppna får vi allt dela med oss av

Av anewchapter - 26 januari 2014 15:21

Det snöar ute, visst är det vackert!?

Margareta har varit här på besök idag och fick beröm för min goda bakelse ^^ hon lekte med nowalii och så blev det prat :)
Innan hon gick fick nowalii en slant att lägga i sin sparbössa.

Har inte tänkt på hon har en så ska lägga mina pantpengar och mynt åt henne

Resten av dagen blir lugn, ska snart värma lite gratäng åt oss :) hoppas lillan tycker om det haha

Kramis

Av anewchapter - 21 januari 2014 20:24

Liten vaknade och leker nu med sina nya leksaker som hon fick av fia och jason :)
Hon har ätit och myst så hon får vara uppe lite innan jag nattar henne igen

Av anewchapter - 21 januari 2014 17:57

Lillan har jätteont :( hon har fått alvedon och sen däckade hon i min famn

Medan hon har ont njuter jag av att hon ligger och sover på mitt bröst. Hon kan gosa men inte länge. Max 2 min sen ska man leka igen. Är helt underbart måste jag säga

Man saknar babytiden då hon alltid låg där. Men jag älskar att följa alla hennes steg och se glädjen när man hämtar henne på dagis! Eller glädjen när hon leker med hundarna och pussar dem <3

Jag älskar min lilla familj. Lite knasig kanske men jag skulle inte byta ut den mot något <3

Sover sittandes hihi

Av anewchapter - 17 januari 2014 23:19

nu har jag krypit ner under täcket och ska sova efter en händelserik dag ^^ är dödstrött efter för lite sömn och imorgon blir lika mycket att hitta på :)

Snön har äntligen kommit så blir en långrunda med djuren imorgon hihi och pulkan såklart ;)

Bjuder på lite bilder från idag
Xoxo

MEN MORFAR JAG VIIIIIIIILLLLLL LEKA MED DÖRREN

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards