A New Chapter

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av anewchapter - 6 januari 2014 10:49

hade tänktuppdatera min blogg nu efter julen men det gick inte alls bra :/ bilderna liger på sd kortet ocg jag hittar inte andra delen som gör att jag kan sätta in den i datan så det får avvakta tills senare


jagen började inte alls bra :( nowalii lyckas ta sig ut i vardagsrummet och häller ut saft i soffan OCH har dessutom sönder ett glad :/ som tur var hann var jag på väg in precis när glaset gick sönder så bara ta bort henne och dammsuga upp


nu har vi iallafall varit ute med hundarna och ska fixa lite innan jag tänkte åka hem till päronen. På onsdag börjar inskolningen med liten så det ska bli spännande. Men det är såklart läskigt med men det kommer nog gå bra. hon är så glad och posetiv och hon kommer ju ha en kompis på nallen med så det är kul


blir en vecka full av aktivitet och skojsigheter :D härligt att något händer <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards