A New Chapter

Alla inlägg under oktober 2014

Av anewchapter - 8 oktober 2014 19:21

En vanlig onsdag här. Kännt mej pigg trots det tråkiga vädret

Varit en lugn mysdag men har ändå fixat lite hemma

Har även hittat lite kläder hg la undan då det var för stort :) alltid lika kul att hitta. Vissa plagg lite stora men får väl vara klänning eller nåt så länge haha

<3

Av anewchapter - 7 oktober 2014 10:23

Undra vem som är gladast... Jag eller nowalii

Av anewchapter - 6 oktober 2014 22:09

Dagarna går i ett. Tiden rusar iväg och jag har varit orkeslös. Deppig och känt mej ensam
Ibland funderar jag på om det var smart att flytta hit. Trivs och så men är så ensamt.
Går man till päronen så har de alltid annat att göra :/ känns som om hag är den enda utan något liv

Jobbar tar hundarna sköter nowalii
Livet känna inte kul längre

Kännas som om ens vänner försvinner :( har fullt upp med sitt. Men det förståss har aldrig haft så många vänner.

Jag är på väg att hamna utanför. Det märks. Nu när nästa gäng ska ha kommer det inte finnas tid för mej. Det finna det knappt nu så hur ska det göra det sen?
Är det inte barn så är det något annat. Familjelivet liksom. Något jag inte har för jag är ensam

Jobbet som jag inte vet hur länge det varar trivs jag bra med. Brukaren är kanon och mina kollegor med.

Man är trött på att vara ensam. Det är skitjobbigt desaa perioderna. Man ser lyckan hos alla andra. Man ser det som man själv inte har. Något man kanske inte själv kommer ha. Jag hatar vara singel.

Älskar min lilla familj men jag vet att något saknas. Saknar den där sista pusselbiten. Saknar ha en karl vid min sida som får mej att skratta när man mår dåligt.... Som får en att känna sig vacker och värdefull... Som äskar min familj lika mycket som jag

Gräset är inte alltid grönare på andra sidan, men min gräsmatta är inte speciellt grön ändå :,(

Av anewchapter - 5 oktober 2014 10:16

För att vika sista tvätten och diska... Men vill inte XD men måste!!!

Ätit rejäl frukost kissat hundar och busat med lillan

Ska se denna filmen och dricka kaffe sen får jag fixa det

Har iallafall ordnat schemat till dagis ^^

Av anewchapter - 2 oktober 2014 13:18

Då ska man snart ner och hämta sista tvätten :) eller hämta och torka

Liten har sovit en stund och det är chill här. Kvällsmaten (kyckling) är klar och behöver bara värmas på

Hundarna var jag ute med när jag köpte mjölk så de klarar sig

Allt är chill med andra ord haha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards