A New Chapter

Alla inlägg under september 2014

Av anewchapter - 29 september 2014 21:50

Ligger i sängen och är lite sur
Köpte en nötbit igår och idag hade den blivit gammal :( gick ut idag så hade otur!! Gått hela dagen och längtat ju!!

Tröståt lite tacos istället och sen lite godis ^^ nästan lika bra

Fått några veckors jobb sen vill "chefen" att jag ska stanna :,) känner mej så grym!!! Hoppas bara jag får stanna :)

Kramis så höres vi imorgon

Av anewchapter - 25 september 2014 20:51

Nu kollar jag på ph innan läggdags. Har just klickat hem en paraplysulky efter att ha hittat en kampanjkod så jag fick gratis frakt :)

Var svårt att välja färg... Var röd eller lila och blev efter ett tag röd :) var finast

Tanken är att ha den till kortare turer ex dagislämning, gå till affären eller ut med hundar. Ska även försöka ordna så jag kan bära dem över axeln.

Kommer såklart ha kvar kronan men den blir mer för längre rundor ex gå på stan, utflykter och såna saker där nowalii inte orkar gå i flera timmar eller behöver sova :)

Annars har det varit en lugn dag där jag sov till halv nio sen duscha och åka och handla. Det blir tacos på söndag när jag fyller år :) eller när jag firar mej :)
Skönt att ha fyllt på ännu mer i förrådet och nu är det fyllt i frys och skafferi :)
men lite mer ska köpas hem och ska försöka göra lite matlådor man kan ha med till ev jobb eller liknande

Tja sen har vi chillat och varit en snabbis på eko där jag hittade en present till embla. En julpysselbok mwd barbapappa med massa skojigt i. Ska köpa en duplosak med åt henne med sen

Nattinatt

Av anewchapter - 24 september 2014 17:24

ibland är livet bara llmänt jobbigt :( såg idag att jag blivit kallad till interjuv imorgon. det är liksom ett drömjobb, nackdelen med et jobbet är att det bara är 15-20h/ vecka och det är ju typ inget alls :/ så får jag det andra jobbet, där jag ska jobba inatt så får jag ta det.

blir ju en bit att kötas men det gör inget. tar ju 30 min men det är chill.

 

känns bara så trist att pengar ska behöva styra allt :( ok med en sambo så hade det ju underlättat lite men ändå XD

Av anewchapter - 23 september 2014 23:15

öppna idag. alltid lika skoj och idag var det lagom med folk. 


fortsatte med mina kalenderpåsar och blev klara med grunden på alla.

så nästa gång blir det att fixa lite skojsiga saker på dem så de blir mer juliga


ja jag är nörd, men man måste vara ute i god tid om man ska hinna med allt man vill göra ^^


just det, johanna bjöd ju på frukost imorse så vi umgicks med henne hela förmiddagen och sen

skiljes vi åt


sen har m varit här en kort stund innan man skulle iväg på kryddparty... gud vilken dag jag har haft :o

Av anewchapter - 22 september 2014 20:37

Trots att dagen började dåligt så slutade det bra :) på onsdag ska jag gå bredvid ett par timmar och även fredag och lördag :D

Det känns kanon. Trevlig kund och verkar ok med uppgifterna :) går det bra på bredvidgången blir jag anställd vilket innebär 70-80% jobb
Nackdelen är att man inte vet hir länge. Kan bli en månad eller sex så jag kommer chansa om jag får det

Så resten av veckan blir mys med hjärtat mitt och sen imorgon bjuder johanna på frukost ^^

Kram från en mer hoppfull person

Av anewchapter - 22 september 2014 08:41

Ligger i sängen och önskar att tiden hade gått lite fortare :/ ska snart lämna liten på dagis men idag ska jag köra

Lite nervig är man inför interjuv men man får hoppas på det bästa ändå

Min underbara jacka gav upp idag med :( men jag får väl inte klaga. Köpte den 2005 om jag minns rätt så den är 9 år gammal
Får spara till en ny istället haha, är tacksam jag hann köpa en ny jacka innan XD

Xoxo

Av anewchapter - 21 september 2014 15:19

Har satt in fyra trådkorgar, fixat in grejer, ändrat i två andra skåp, varit och tagit en kopp kaffe hos mamma, städat toan, ätit mat, kissat hundar, kollat lite castle, pysslat med pärlor och jag är så uttråkad just nu inte alls kul :(

Ska fixa tvätten med men det är gott om tid kvar

Av anewchapter - 21 september 2014 08:36

Lagom tills man kan sätta upp håret på nowalii så ska man klippa bort det XD

Men visst är hon söt <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards