A New Chapter

Alla inlägg under september 2014

Av anewchapter - 4 september 2014 19:00

då var det dags att jobba igen. gick lite lättare denna gången men det var för att man varit med innan, kändes bara så enformigt men men. bara bita ihop :)


hade delad tur så det var lugnt idag. åkte hem och tog ut hundarna och chillade lite hos pappa innan det var dags att åka tillbaka. 


mamma hämtade lillan så nu ska vi snart äta sedan ska jag försöka sova några timmar haha det är tufft att jobba ;)

<3

Av anewchapter - 3 september 2014 09:06

Härligt med en latte till frukost <3
Så där lagom trött och ändå fått sova ut :P

Tvätt står på schemat och lite städ

Morninh på er

Av anewchapter - 2 september 2014 22:00

idag har det som alltid varit fullt upp :) först lämnade jag liten på dagis innan man åkte hem och kollade efter lite jobb. därefter städade man lite innan det var dags att plocka upp lillan igen och åka vidare till öppna. kom någon ny och det är ju alltid lika skoj!


efter öppna blev det hem och kissa hundar innan vi åkte vidare till stna och åt middag. mötte upp johanna efter och åkte ut till ringelund för att vara med på partylite


och vet ni, jag vann!! så gött! ett fint pumpaljus med mullbär ^^ första gången jag vunnit på flera år :D


jaja nu ska jag iallafall sova lite

Av anewchapter - 1 september 2014 15:00

efter att jag hämtat nowalii på dagsi så gick vi ut till minilekplatsen här och lekte lite. det är så härligt väder

säkert en 20 grader så nu ska vi njuta lite i det fina vädret!



           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards