A New Chapter

Alla inlägg under juli 2013

Av anewchapter - 31 juli 2013 23:16

nu ska jag snart sova :) imorgon blir det en tur till väla. blivit för få besök där i sommar :( bara så tråkigt att åka själv :/

har tärnat lite melon till oss att hanpå vägen :) gott och mumsigt värre!

varit en rätt lugn dag med städ. skulle träffat carina men pga regnet solskenet åskan så ställde jag in haha men fått massor gjort!

liten sover sött efter en massa bus idag. trots lite ajaj i benen :( var så gulligt för hon somnade hos mej imorse <3

har även invigt nya båten som leksak och bassäng hihi var mycket poppis även om hon var trött

Av anewchapter - 30 juli 2013 23:11

ska snart sova men tänkte först säga hej!!

nowii väger nu 10,1 kg och är 74 cm lång <3 hon gnydde bara till vid andra sprutan! så stolt man blev :D

sen en massa bus och fika hos annika och jason! hon hade även två overaller som jag ska köpa sen ^^ är i jättefint skick båda två!

sen hem och ge lillan mat, sen bestämde jag mej för att gå till willys, biiig misstake då det började spöregna och åska :/ tror det kom nån blixt med
en vänlig kvinna lånade mej mobilen och glenn hämtade oss ^^ lagom tilö regnet slutat men åakan fortsatte en liten stund! men svårt att veta!

tack glenn

en försenad preset av jason! så sött <3

försöker fånga bollar haha

Av anewchapter - 29 juli 2013 08:12

måndag morgon :) trött som ett as igen :/ och ryggont med

idag blir det en tur till tparken med lillan så hon får busa lite, sen får vi se vad jag gör. vill göra något ju :/

imorgon är det ettårskontroll så ska bli spännande att se hur stor hon är :) och om hon utvecklas rätt :P

på torsdag ska jag träffa madde och på fredag ska jag och ta våra första familjekort <3 såå spännande!!

Av anewchapter - 26 juli 2013 20:37

då var allt som kan göras idag gjort :) det sista fixar vi imorgon!

dock är det hett som i hilvitet här så man lär väl sova uselt XD fast förra året sov jag konstigt nog som en stock ;)

nu hoppas vi bara på lika fint väder imorgon som idag ^^

nu ska jag ta upp vagnen på altanen sen sätta mej i soffan och ta det lugnt resten av kvällen ^^

Av anewchapter - 26 juli 2013 09:22

lillan sover, hon gick upp 5,39 så inte konstigt hon vill sova redan :)

själv har jag städat och plockat lite. ska ju sova hos päronen inatt så det inte blir så stressigt (expert på att stressa upp mej :/)

ska till stan sen och köpa lite grönsaker sen lite andra ställen med :) mycket som ska köpas hem!

är så glad att så många kommer :D alla har tackat ja... eller nästan, är bara en familj som tackat nej men vi fick en ubersöt present igår och vi ska ses på tisdag igen så då får hon en till :) men jag avslöjar inte vad hon fick ;) det får ni se imorgon när nowalii öppnar

sen tror jag att jag bestämt mej med tårtorna :D blir en maräng, en helt sockerfri/allergivänlig och en vanlig gräddtårta :) alla med olika dekor ^^

nej nu ska jag ta fram de sista presenterna som ska slås in (inget papper hemma) och sen hoppas jag abo hör av sig :) men nu få tag på syrran!

Av anewchapter - 17 juli 2013 21:15

hannes var är i några timmar idag, eftersom jag blev rastlös drog jag med honom till eko eftersom jag sett de hade regnställ nedsatt ^^ och jag hade tur och hittade för 63 kr :D:D ringde mikan och frågade om jag skulle ta ett till henne med. fanns bara tre kvar å jag tog två av dem.

sen blev det även två ramar och ett par ljus på deras reaavdelning :) jag bara älskar rea men gör inte det? 


nowalii har det blåa regnstället, mikan valde själv färgerna på det andra :) så grymt nöjd att jag hittade det!

Och idag har hon även vågat bada lite i det kalla vattnet :P fast blöjan fick visst vara på XD


     


Av anewchapter - 17 juli 2013 10:45

    

Så här nöjd blir man när man fått tag på mammas skor och slängt dem i poolen XD smarta jag missade en sekund haha, men men man får väl överleva utan skor tills de har torkat ;) fick det på film med andra gången med orkar inte ladda upp

Av anewchapter - 16 juli 2013 21:00

ännu mer blåst idag :(


har dock tagit fram poolen och fyllt den med vatten :) tyvärr är det hål i den så får  se om vattet stannar kvar eller inte


sen har vi snott alla mammas smultron haha :D nowalii verkligen älskade dem och åt nästan alla :D


Sen passade jag på att grilla lite åt mej när man hade chansen, blev karre ^^ fett mumsigt! serverades med champinjoner!



     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards