A New Chapter

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av anewchapter - 16 januari 2014 23:41

Och nej till er som trodde att det var erotik kan gå och lägga sig

Idag har det varit en helt ok dag. Lämnade lillan på dagis för andra gången. Hon började leka direkt och sen körde pappa hem oss. Ska sova där idag

Vaknade vid ett och var sådär äckligt varm :( men hade inte tid med att duscha. Äta frukost och åka direkt. Hade tänkt ta en lång härlig runda med vovvarna ju

Hämtade liten och sen en snabbis på netto innan det var inskolning. Fick "slänga" in henne då jag var tvungen att byta parkering. Hon blev lite ledsen men ena fröken tog henne. När jag kom tillbaka efter 2 min blev jag utkörd haha hon var så glad att dem tyckte det var dumt att jag avbröt. Så satte mej i fikarummet och läste.

Sen hem till päronen

Fick även ett underbart samtal så håll tummarna för mej! Behöver verkligen detta så please liksom haha

Fast det bästa på hela dagen var en oväntad present av pappa. Det var den bilden mina kusin ritat av nowalii på :,) jag blev jätteglad!! Kommer ramas in snarast!!!

Tyvärr gick min jacka sönder så hoppas maxi kan hjälpa mej då vi inte har kvittot kvar.

Massa kramar nu på natten

Lite trött på jobbet

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards