A New Chapter

Alla inlägg den 4 december 2013

Av anewchapter - 4 december 2013 20:35

Verkligheten börjar komma i fatt en, tiden räcker inte alltid till och just nu tror jag att jag har lite stress. Stress att inte hinna med att umgåd med nowalii eller våra vänner, att missa hennes utveckling och allt, vet att det inte stämmer men det känns så!

 

i januari ska jag byta dagis så lär väl bli snabb inskolning där med, men det ksa samtidigt bli skönt att ha henne närmare och få lite mer tid med henne. 

 

idag vaknade jag 11.30 så jag har knappt fått sova något! de har fixat dörren som blev söndersparkad och gubben ringde på porttele!! sen kunde jag inte somna om :( så blev bara att gå upp, kissa hundar och sedan plocka undan lite här hemma. 

 

sen var jag så pucko att jag missuppfattat mamma så efter hannes kommit fick jag kasta mej iväg och hämta henne XD lagom kul liksom! så går det när man är trött när man messar med henne haha

 

ska bli skönt att lämna in schemat imorgon med. hoppas jag får nästa schema i god tid så man själv kan planera sitt liv lite. vilket påminde att jag ska ringa mikan :P

 

imorgon blir det att sova lite och sedan träffa hannes på eftermiddagen. ska äntligen köpa den där klänningen jag tränat efter åt lillan :D kul med kuponger mohaha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards