A New Chapter

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

då var det natt

Av anewchapter - 18 december 2013 00:47

och jag sitter på jobbet och jobbar :)

snart är året slut och det har nog blivit det bästa på länge!

jag har fått uppleva så mycket med Nowalii och har även fått en fast anställning och en pojkvän! bara de sakerna gör allt så underbart!

jag har även gått mer till 82,8 vilket innebär att jag bara har 2,8 kvar till slutmålet iår. målvikten är 75

hade hoppats gå ner allt men jag har lärt mej så mycket annat. jag har blivit mer medveten om va jag stoppar i mej, jag har blivit av med mitt godisug utom vid pms, gått ner 2 stl i kläder (folk frågar om jag gått ner mycket) och massa annat. det är viktigare att man själv trivs med det man gör och äter än något annat.

jag började med lchf men nu är det mer lowcarb. skillnaden är att man äter mer kolhydrater :) äter knappt inga hemma... just nu äter jag knappt alls haha XD nackdel med jobbet men blir bättre!

en dag ser ut: frukost- kaffe med grädde, lunch- ingen då jag sover/ rester, middag - något lätt jag gör när liten är lämnad, nattmat - 2 red bull, 1-2 risifrutti samt kaffe.
så äter mest på natten mest för att orka med :) sen för att hålla värmen då det är kallt här

tja det var väl allt för nu! om ca 10 h kommer min älskling och sen blir det att hämta foton, lillan och sen kolla på kevin :) full rulle liksom

nattis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards