A New Chapter

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av anewchapter - 1 mars 2013 20:51

fortfarande sjuk men något bättre, men orken har nog tagit semester :/

var ute på långis med hundarna men kunde inte njuta av solen :/ somnade när jag kom hem haha

tagit det lugnt annars, diskat och dammsugar lite. evoca fäller som en jude :( men är hopplöst att borsta nu när man är sjuk

litens mage verkar bli bättre :) är nog tänderna som satt magen ut spel :/ ska köpa mer blåbärspure imorgon innan vi åker :) även om jag lär vara lite hängig så kommer jag inte missa johannas "fest"

chrille emelie sara skanz ev saras kille å lille samuel kommer :) inte träffat chrille sen 2011 :/ emelie med familj förra året men bara en kort stund :)
ska bli kul å träffa alla igen :)

liten sover efter många om och men :/ så nu ska jag komla lite tv sen tidig sänggång för mej :)

kram till mina stora tjejer som är hos mamma och pappa över helgen :( saknar dem redan :( så pussa dem godnatt från mej mamma!

xoxo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards