A New Chapter

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av anewchapter - 11 mars 2013 20:42

känner att det får bli ännu en tidig kväll idag :) är totalt slut!!

men jag är nöjd :) förutom pyjamas och linnen blev jag även 2 par skor rikare! fast tycker skor kan bli lite billigare haha
tyvärr fanns dem rosa inte kvar i svart :/ så jag tog de rosa ändå för de var så underbart sköna!

använde rabatten jag fick förra veckan på hm så blev iallafall billigare :) hon kommer bli så fin!!
sen linnebodys är kanon under tröjor :P

tack mamma för sällskapet!!

gäsp nu ska jag bara chilla ^^

Av anewchapter - 11 mars 2013 20:41

känner att det får bli ännu en tidig kväll idag :) är totalt slut!!

men jag är nöjd :) förutom pyjamas och linnen blev jag även 2 par skor rikare! fast tycker skor kan bli lite billigare haha
tyvärr fanns dem rosa inte kvar i svart :/ så jag tog de rosa ändå för de var så underbart sköna!

använde rabatten jag fick förra veckan på hm så blev iallafall billigare :) hon kommer bli så fin!!
sen linnebodys är kanon under tröjor :P

tack mamma för sällskapet!!

gäsp nu ska jag bara chilla ^^

Av anewchapter - 11 mars 2013 14:16

varit på äventye idag :) kollat efter matbarer på djuraffärena men funderar på en till burskål istället
sen hittade jag den där bollen jag vill ha till dogs men ska kolla på sista affären med för att veta var den är billigast

liten var nöjd med att få vara i mammas famn <3 men bilstolen var inte heller fel

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards