A New Chapter

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av anewchapter - 15 mars 2013 16:10

då har man lagt en order hos libero igen :) detta är nog dyraste orden jag lagt haha

det blev:
- 1 st blomma till babygym/vagn
- 1 st babybadrock (min är ju gått sönder :/ )
- 4 st överaskningspåsar från lego duplo med cirkustema (2 klossar och en figur i varje påse)

så var inte så många saker man beställde :)

men eftersom liten lekt med duplot idag så kan hon ju bli glad att ha figurer till :) vanligt duplo är ju inte så jättebilligt så man kan ju försöka fixa lite till :) kostar ju mej inget :)

nu tar det bara tre veckor innan man har det ;)

nu får jag ta fröken björk igen

Av anewchapter - 15 mars 2013 13:32

börjar äntligen få en bra rutin för mej själv :) märkes att man la sig sent igår :(
ska försöka ha liten vaken till 18 idag då hon somnat tidigare två kvällar irad :/ men idag har hon sovit både på förmiddagen och lunch!

nu busar hon som vanligt rundor här :) har fixat och donat lite! har även hunnit med att torka golven ^^ duktiga jag ;)

solen är framme å vädret kanon! ska ut på en promenad till sen innan solen försvinner :)
evoca undersökte pskfjädrarna och njöt av sista (förhoppningsvis) snön medan liten mös i vagnen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards