A New Chapter

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av anewchapter - 14 februari 2014 23:47

Varit och badat igen, så himmla mysigt och tror lillan älskade det lika mycket som jag gjorde. Hon var så duktig trots det är flera månader sen vi badade sist!

Frida och Embla gjorde oss sällskap. Hon var grymt duktig och kunde nästan simms på egen hand! Nowalii var inte långt efter då hon hoppade från kanten ner i den djupa poolen haha

Hem och rasta hundar en snabbis innan en äldre man kom och köpte min tvhylla ^^ han fick pruta 100kr så jag blev av med den :) han hämtar den i helgen då han behövde bärhjälp :)

Iväg till johanma direkt och hämta mina saker och sedan till dagis med en sovande prinsessa <3
Lyckades bära in henne och ta av henne. Vaknade till smabbt men somnade om direkt i spjälsängen

Till mamma och pappa för att lämna hundar och tvätta innan man åkte till jobbet

Värken som släppt under badet har nu kommit tillbaka. Blääää

Tut tut

Snart framme

Spännande med alla ljud

Lite skraj i början

För att sedan bli värsta fisken

Fina embla

Lycka

Denna bilden kommer alltid värma mitt hjärta

Bus med frida

Medan embla simmar iväg

Försökte ta kort under vatten men gick inte såååpp bra

Av anewchapter - 14 februari 2014 11:28

Ont som fan och ville bara sova vidare... Men nej istället hoppar vi på mamma och trycker där hon har ondast :(

Ut och kissa hundar för att sedan packa ner min tvhylla. Men tidningarna tog slut så smet ut i soprummet och tog med några. Ska ta ett gäng metro nu när vi ska till stan

Börjar få ihop lite att skänka bort. Orkat inte sälja och ha mej

Lillan busar runt i vårt allmäna kaos XD men blir bättre å bättre iallafall

Jobbigt att pausa så får ta lite mellis

Kartong bestigning! Försöker komma ihåg att sätta upp dörrlåsen så man slipper få sina fina svampar överallt XD

Köksbordskaos hihi

Tömda och redo att flytta

Lite spara lite skänka högen... Har för mycket saker känns det som...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards