A New Chapter

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av anewchapter - 3 februari 2014 20:58

Host host dumma hosta som inte försvinner :(

Varit en lugn dag med pyssel som avslut :) gjorde om en plastlåda till napplåda haha :P. Blev helt ok men ska nog sätta lite färg på den med för extra effekt

Har även köpt nowaliis första tvåårspresent med ;) visst är dem söta?! Sen en solhatt inför sommaren med

Nu kan man pka runt i skåne lite hur man vill igen... Sjukt man inte gjort något än :( bara varit sjuk ju

Ena sidan

Andra sidan

Klämmorna (halva reapriset på kappahl =10kr/6 st)

Solhatten även den halva reapriset (15kr)

Nya muggen

När man lägger läpparna på mittendelen kommer det vätska

Av anewchapter - 3 februari 2014 12:24

Jag fick tag på en sån mugg jag letat efter!! Dock hade de bara en röd :( de blå var snyggast

Är iallafall glad ^^ den kostade 79 kr så var lite dyrt men man kan byta ovandelen så kan man ha den från start till slut :)

Träffade även madde n på maxi och sen min gamla fröken från nian, agneta XD bästs och värsta läraren jag haft men hon var faktiskt kanon. Det var så kul atr träffa henne igen! Inte sett henne sen jag tog studenten

Vi har iallafall ätit lite lunch (pannkakor med äppelmos) och ska snart gå till barbacka :)

Av anewchapter - 3 februari 2014 10:25

Har nyss diskat upp det sista men huvudvärken vägrar ge med sig :(
Lillan springer runt och leker och jag ska koppla av lite innan man ska ut med vovvarna igen :) måste fylla på busskortet idag med så det är klart.
Skönt att man fått schemat nu :) sen har jag
pratat med min chef så jag kan ha semester, men det innebär jag måste ändra bostadsbidraget då jag får en annan inkomst.

Senare ska vi bort till barbacka och träffa Annakarin och viggo en stund :) ska bli kul att berätta för henne att jag fick lägenheten :)

Kramis bananis

Mm gott med banan

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards