A New Chapter

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av anewchapter - 15 februari 2014 21:36

Sitter på jobbet och väntar på man ska börja. Hoppas det blir en lugn natt med tanke på min skuldra

Annars har det varit en bra dag och fått mycket gjort. Lite kvar i sovrummet men det fixar jag efter kalaset imorgon

Sjukt att isabell blir ett år imorgon :) hoppas hon blir glad över alla presenter vi köpt åt henne

Känns tomt hemma med så lite men är samtidigt skönt att kunna uppdatera sig

Ska ha min nya hylla i sovrummet med böcker och foton (skruvas fast) och funderar på ha i vardagsrummet med, men får se hur det blir efter expedithyllorna :)

Känns så underbart att det snart är dags!! Ska ta och kolla upp till skatteverket med hur man ändrar. Kanske kan göra det inatt när man har lite lugnt :)

Nej nu lämna bloggisen

Kramis

Mitt kontor

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards