A New Chapter

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av anewchapter - 5 februari 2014 00:30

Eftersom mitt klädpaket som jag tänkt köpa till isabell blev köpt av mikan (säljaren skötte sig så jäääääävla illa!!!) så blev jag deppig

Började leta efter andra kläder och hittade lite på bonprix. Hittade även skitsöta tröjor till kusinerna! Kommer bli så fina ju!
Sen hittade jag den mest underbara mattan! Visst är den fin??

Sen hittade mamma även ugglegardiner :D dock måste jag vänta med att beställa dem :( iallafall 2-3 veckor ;) om jag har mattan och de färgglada i sovrummet kan jag ha de andra i vardagsrummet ^^ längtar som fan!!

Jag har insett att jag inte har något liv längre. Tiden bara försvinner, innan var det svårt att flörta men nu är det liksom omöjligt för man har inte tiden :/ bra dåligt vete tusan :( man vill ju hitta någon och årets värsta dag närmar sig :(

Nej nu tänker vi glatt! Imorgon blir det jobb och träffa tjejen som ska ha min lägenhet :)

Love love love

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards