A New Chapter

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

plugg

Av anewchapter - 8 maj 2012 23:15

Idag har jag försökt att studera lite, men det är svårt. Inte att plugga men att behålla koncentrationen... Är väl allert i kanske 2-3 h och sen försvinner det :/ har försökt gå ut med hundarna, äta och lite andra saker innan jag pluggar igen men efter 30 min är jag så rastlös och inte kan koncentera mej


Kan ju säga att man är något orolig över hur man ska klara sista månaden om det fortsätter såhär faktiskt :/


Men man får ta en sak i taget helt enkelt. Enda sättet. Ska bli klar med diskussionen i de två kurserna, sen hade jag tänkt fixa halmstadkursen först. Är ett par frågor man ska besvara och skicka in, sen blir det den som är närmt i inlämningsdatum. en kurs kan jag inte börja på förrens läraren svarat mej


har haft Hannes på besök idag igen. Blev kycklingspett till kvällsmat och rabarberpaj till efterrätt. Jag har inget emot att han tränar hårt, men herregud! jag gjorde pajen helt utan socker och tog bort det mesta mjölet bara för att han skulle kunna ta en bit... men inte fan gjorde han det! Blev faktiskt lite besviken :(

Man behöver väl inte låta det gå till överdrift? Eller hur?


Pratade om lite allt möjligt. Tydligen är det ev ändring i jobbet igen, han har fått mycket bra erbjudanden om han stannar i svenska bolaget, bättre än i tyska. Så de ska förhandla om det sista och innan det vet vi inte hur det blir. Så är lite intressant att se hur det blir i slutändan


Vi har även blivit lite mer öppna för varann. Han har ju med börjat träffa en ny så vi har frågat ut varann om varandras ragg haha XD Det känns bra, men ja konstigt, att han börjat träffa en ny. Massor av nya tankar väcks i ens huvud om framtiden. En av dem är hur han ska prioritera när han är i sverige. Kommer han prioritera att träffa barnet eller tjejen? Det fick honom nog med att tänka till lite haha :P

Det enda jag vet är att det blir bra i slutändan :) Det blir det alltid


Nu ska jag kolla på tv och sen sova :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards