A New Chapter

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av anewchapter - 18 maj 2012 21:30

För att glömma gårdagens incident med hannes så har jag tillbringat dagen med att bygga lite mer på mitt bo XD haha det låter alltid lika skoj att säga bygga bo <3


Så det har blivit en rejöl möblering av lägenheten :) skänken är nu i köket, köksbordet flyttat, bokhyllan är i vardagsrummet :D:D


det låter inte mycket men sen har man ju även

- diskatx3

- damsugat

- varit ute med vovvar

- rensat bokhyllan

- diskat prydnadssaker

- tagit bort ben och trasiga leksaker

- tvättat gummihundsleksaker och lagt dem i tyg i tvätten

- putsat fönsterna

- ätit

- fixat spisen

- fixat köksbänkarna

- dammtorkat


Tja det är en del man har gjort :)


Mamma och pappa har nyss varit här och fixat in skänken i köket. Sen blev det en minifika innan de åkte hem :) Så nu ska jag ta och försöka fixa det sista så hundarna inte hittar på något dumt. Sen blir det tv tittande med godispåsen jag fick av pappa innan :P


Nästa vecka blir det mer med bo byggandet :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards