A New Chapter

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av anewchapter - 13 maj 2012 21:30

Idag har jag äntligen bestämt mej för vilket tilltalsnamn bebis ska få om det blir en pojke :) Eller jag har två stycken som jag verkligen fastnat för så blir ett av dem :) Det ena är lite av ett släktnamn och det andra är bara gulligt


Har även funderat lite på vilka mer jag vill ha som FADDRAR :P Ann är redan klar så det känns bra. Det är bara så svårt att välja helt och hållet ^^


Annars har jag varit ute en vända hos mamma och pappa, men sen ringde hannes och frågade om jag kunde hjälpa honom flytta mc´n. Så det slutar med att vi kör till hans mamma, får en intressant pratstund med hans mamma (bebis farmor) sen tar jag hans bil hem till mamma och pappa (och slänger i mej lite mat hehe)

Sen blir det att vi alla tre tar varsin bil till stan :p min bil och vovvarna var ju kvar i fjälkinge :) sen blev det en liten runda med mc´n... jag lovar att han körde försiktigt mamma ;)


Vi körde arkelstorp, oppmanna, balsby och kiaby typ... var en fin runda och vi mötte även ett par andra som passade på i det fina vädret. Visade även vart jag krockade med kultingen förra sommaren. Är...var troligtvis min sista tur på rätt länge. Hannes har planer på att ta ner den till tyskland. så jag njöt :)

Förutom lite kramp i höften i början så gick det över förväntan...okey.. det var lite klumpigt att komma upp på hojen med :Poch sen kunde inte knäppa mcbyxorna helt vilket innebär att jag är större nu än för ett år sen XD men får väl se det roliga, att jag inom kort tid kommer ha en liten i mina armar

Iallafall, sen körde vi till maxi för att köpa kvällsmat, men maten fick inte plats så han fick hämta bilen XD Sen blev det fixa maten som blev tacos. Fett gott! Sen hände inte mycker mera. Det var iallafall skönt att få lite sällskap ett par timmar :)


nej nu blir det ut med vovvarna innan man ska sova!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards