A New Chapter

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av anewchapter - 16 maj 2012 23:45

kan inte sova... är nervös inför morgondagen :/


det är dags för lunchen med hans mamma :/ efter söndagens kommentar så är jag rätt nervös... är mest rädd för att hon ska trycka ner mej eller något... ge mje skit för det val jag tagit


hon har gett mej bra och dåliga intryck så man vet inte... men jag har ställt in mej på att det ska gå bra iallafall... om jag måste knipa käft så kan jag göra det även om jag ogillar det :P


nej ska försöka sova lite men är övertrött med efter dagen :/

Av anewchapter - 16 maj 2012 21:15

Var ute med hundarna i rastgården imorse så de fick springa av sig. sen var det tänkt att jag och madde skulle sticka in tillsammans. Först gå, sen buss och sen hörde hon inte av sig i tid så jag tog bussen in istället.

Fikan var kanon och vi slog rekord igen :) 11 mammor var med och en massa bebisar :) Känns kanon att fler och fler kommer :)


Hannes kom och plockade upp nyckeln efter jobbet. Och efter detta blev allt kaos :(

Istället för att lyssna på mej så slutar det med att jag går med tjejerna i stan, en efter en lämnar oss tills vi är 3 kvar. när jag väl är hemma är klockan över sju :/ jag hade tänkt vara hemma till 16.30-17 eftersom jag hade en del att fixa

Så kvällen blev en total katastrof med andra ord! Orkar inte ta allt som hände :(


Kan ju även tillägga att det är 1 år sedan Johannes tog kontakt med mej på spraydate. Känns konstigt att tiden gått så fort och allt som har hänt under detta året...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards