A New Chapter

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av anewchapter - 17 maj 2012 22:00

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen :)


Middagen gick bra iallafall... den gick iallafall inte alls som jag hade trott eller förväntat mej så är nästan lite besviken :/ 

Vi fick vänta 10-15 min på ett bord och det var buffe då det är röd dag. Vildsvinsbiff och snitzel stod på menyn. Det var inget större fel på maten, för mej var det väl lite för salt, men försvann med sås :)

Jag är ju en av dem som använder minimalt med salt i min matlagning så blev nog en överdos haha, ni vet salt på popcorn och i pärevattnet men aldrig annars :D Blev lite illamående med och tror det berodde på saltet


Hmm, tja, det var faktiskt trevligt... Kändes rätt konstigt att vara den yngsta gästen där :P genomsnittsåldern var nog 65 år XD Men det är inget som påverkar mej så jättemycket. Är iallafall glad att man hade en fin klädsel (en mammatröja och mammajeans :P) och som grädde på moset hade jag mitt.. heter det bismarc.. halsband :)



Enda tråkiga var att Hannes inte var nöjd... Blev en rejäl diskussion i bilen och slutade med att jag rusade in till mamma XD Den killen kan verkligen gå en på nerverna så nu ska jag glömma hela den biten!


Hundarna blev iallafall lite halvt oroliga eftersom matte som in med tårarna sprutandes :P Är så gulligt att dem bryr sig om en så mycket och vet när något är på tok <3


Resten av dagen tillbringade jag hos mamma och pappa och åt kvällsmat här innan jag körde hem och la mej framför tv :)

Av anewchapter - 17 maj 2012 10:45

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa. De ska ha hundarna så det blir väl att jag kommer hit efter vi ätit..


Vi ska äta på Bäckaskogs slott. Har inte varit där sen 2006 då vi hade balen där.


Nej, ska se om mamma kan fläta mitt hår och sen ska jag slänga på lite makeup :)


Lovar att uppdatera om hur det gick

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards