A New Chapter

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av anewchapter - 14 maj 2012 13:55

idag har jag haft fullt upp :)


för ringde hbg- hem så jag var tungen att ändra mina inkomstuppgifter på sidan. Är bra att dem ringer så hoppas hon ringer i dagarna igen och erbjuder mej en visning!!

sen blev det ringa hbg komun för att kolla deras norm för lgh (vilket ligger på 6400 kr för 2 per, här 6800 kr) och sen kolla ev bostadsbidrag och ringa syrran för att kolla underhåll och barnbidrag :P

så nu är allt uppdaterat och klart där :)


sen har jag pluggat, suttit på face och städat :) har blivit klar med de 3 första uppgifterna i ena examenuppgiften. har även mejlat läraren igen. hemtentan där ska vara inne 28 maj, men jag har fortfarande inte fått svar :/ hur ska man kunna göra ett arbeta om man itne vet hur? så har även mejlat den andra läraren om det så man kanske får svar ifrån henne istället.

är inte så avacerat (verkar det iallafall inte) så kan slänga ihop ett snabbt, men det är inriktad mot folk som har arbete eller har jobbat inom området... jag har inte gjort något så där är mitt problem :/


tja, hundarna ligger och sover. tänkte ta ut dem på en längre promenad när dem vaknat :) de sover så sött bredvid varann i sängen <3

ska snart börja diska efter gårdagen. Blir ju lite disk när man är två och äter tacos :P


Tog även spåkulan på face innan, detta fick jag idag :P

Då det gäller kärlek skall du gå försiktigt fram. Den du tänker på har
inte kommit över sitt tidigare ex men ha tålamod med detta.


kamis så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards