A New Chapter

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av anewchapter - 30 maj 2012 21:15

Klockan är snart 21.30 och jag sitter fortfarande och pluggar. Har inte haft en sån här bra dag på länge! Just nu sitter jag och pratar med Carro (bålstad) och det är alltid lika intressant att höra saker ifrån henns synsett :)


Har letat vetenskapliga artiklar/forskning, jobbar lite med andra kursen men kört fast :/


Hundarna har fått ett par promenader när jag har behövt rensa huvudet och Marie har varit inom och lämnat böcker :) bla forsättningen av en varkatts (typ varulvar) serie!! jag var fast i hela första boken!! Så har iallafall saker att lösa i sommar :D


Nej, ska plugga lite till nu :)

Av anewchapter - 30 maj 2012 13:28

Var ute med hundarna, fick lättare sammandragningar... Magen drog ihop sig men inte så mycket att jag fick ont (dvs den här hålliknae sammandragningen som gör ont)


Har mejlat närmare 30 personer om inte fler, lagt ur frågorna på 5 olika forum så jag hoppas att man får lite svar :) lätt med nätet fär man får ut till så många personer :) Två har tackat nej, är ju inget måste att vara med men ju fler desto bättre :)


snart ska jag äta lite, blir lite potatisgratäng igen :) sen får jag nog frysa in lite med så den inte blir gammal :D


xoxo

Av anewchapter - 30 maj 2012 11:17

Blir plugg idag :) Hade tänkt tvätta 7-10 men glömde ställa klockan och vaknar typ 10,05...lagom kul om jag får säga det själv :D


jaja, just nu sitter jag med en föreläsning och sen ska jag göra klart sista uppgiften coh se om jag lyckas fixa det här satans referenssystemet :P


tja, liten uppdatering ifrån mej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards