A New Chapter

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av anewchapter - 21 maj 2012 21:30

Varför kan man inte lära sig att Hannes aldrig håller det han lovat?


Inte en möbel blev flyttad idag och det känns så trist ... Ringde efter mötet och kollade om det var ok att jag åkte till mamma och pappa för att käka så kunde han plocka upp mej där, vilket det var.

Senare ringer han och säger att han inte hittar bilnycklen och undrar om jag kan köra honom till jobbet. Vilket är omöjligt eftersom jag inte hade kört till mamma och pappa och mamma och pappa hade fått besök.

Så han får lösa det, sen visar det sig att han glömt sina nycklar hos sin mamma. Så han skulle bara dit och hämta dem, sen till näsby för att lämna mc och sen komma till mej

Ni som känner till stan här vet att det inte tar 2.5 h att köra fram och tillbaka till Sövlesborg (ok lite lite utanför). Han sa att det kunde " ta lite tid" men lite tid är max EN TIMME!!


Bad pappa köra hem mej eftersom jag var tvungen att ta ut hundarna. Hannes var ju så smart att han trodde att jag tagit med dem...

klart som fan att man tar med hundarna när man ska till barnmorskan och sen direkt efter ska man flytta på saker!! ARG!!!


Han ringde mej strax efter halv nio (20.40 tror jag) och då hade jag hunnit hem, pratat med mina grannar och gått en bit med hundarna.

Då hade jag ändå skickat ett mess innan vi körde och sa ring mej. Han ringde när han kommit till mina föräldrar och då får han skylla sig själv för jag hörde iallafall av mej.


Skällde såklart ut honom och la på luren.



Han har aldrig hjälp mej med något det senaste året som jag bett honom om, så varför ska han börja nu?


Det är skönt som fan att vet att man iallafall har föräldrar som kommer hjälpa en framöver med möblerna!

Av anewchapter - 21 maj 2012 14:00

Är hemma en kort stund för att ta ut hundarna :D Eller de har redan fått en lite promenix så att dem klarar sig tills jag kommer hem nästa gång :)


Haft en härlig dag med en ny mamma, Jenny, sen mötte Madde G och Karin upp oss i parken :) Mysigt värre att sitta och prata i parken innan man var tvungen att gå vidare hem :P


Så nu ska jag mumsa i mej lite mat, blir väl fil som alltid :P Svalt och skönt, sen har jag en halvtimme innan jag måste gå till mötet :) Ska bli kul å se om magen vuxit något <3


Rätt sjukt att det redan är vecka 33 (32+0) imorgon :D

Av anewchapter - 21 maj 2012 09:45

Idag har det blivit en hel del pluggande och sen har jag även hunnit med att möblera lite mera :D Idag är ju dagen jag ska få hjälp av Hannes att flytta min säng och sen ta hem byrån jag ska få av mamma och pappa


Ska bli riktigt skönt att få allt klart och imorgon blir det nog att jag hämtar hem barnsängen hos syrran :) kommer kännas konstigt när allt är på plats :D Men är ju även ett tecken på att det närmar sig


Nu ska jag sätta fart för jag ska först träffa mammorna vid 12 och sen barnmorsemöte vid 15.130 :) Så kommer vara fullt upp idag och vill hinna plugga lite mer!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards