A New Chapter

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av anewchapter - 20 maj 2012 15:41

Då har man varit ett par timmar hos sin syster yster :P Hjälpte lilleman att städa rummet med

Sen kom mamma och pappa med glass som vi åt allihop :)


Såklart en minirunda till netto och på hemvägen plockade jag upp hundarna som nu ligger trötta

och evoca är även lite våt då jag busade med henne i vattnet :) tur man har en hund som gillar vatten :)


Ska bara chilla nu... är skitvarm :/

Av anewchapter - 20 maj 2012 11:59

Tjenare :)


Sitter framför datan en härlig söndasförmiddag :P Kanske inte det bästa men men haha

Har varit i rastgården med hundarna så de har fått leka i det fina vädret :) Man får passa pånär vädret tillåter och man orkar (eller har lust)


Åt lite frukost när jag kom hem, hade tänkt steka lite mer plättar men var så varm :/ då upptäckte jag att plattan har stått på hela natten :/ klantigt! ändå tittade jag igår men måste ha missat det :( Så det blev flingor istället. Får köpa hem mer fil i dagarna. Är så gott med bara lite fil och kanel.


Funderar att sticka bort till mikan en runda bara för att göra något. Mamma skulle med dit sen.


Senare ska jag tömma HTC för den har blivit såld :) så det känns gött :D Sen ska jag fota lite i lgh efter möbleringen så ni kan se hur fint det blev :)


Kramis så länge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards