A New Chapter

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av anewchapter - 2 maj 2012 21:53

dagen började med en runda till rastgården där jag lät vovvarna leka med atlas. sen kom anderas med moltas så vovvarna fick leka en massa :D


sen hem och äte lite lätt innan man gjorde sig klar för att åka inom mamma. lämnade tvätt och sen blev det snabbt inom banken och tog ut pengar. 12.20 hade inga kommit så jag skriver på face och letar upp sidan för fikan... så har alla lämnat återbud så bara jag kommer!!


det slutar med att jag fönstershoppar lite innan jag får till af för att kolla lite nui när studierna snart är slut. Fick lite info men lär få mer sen. Måste gå in dagen efter studierna är slut och skriva in mej

ska nog se om jag kan gå med i furuboda igen så man slipper gå hemma. Kravet är 2 dagar i veckan, vilket blir max 4 h/vecka man är tvungen att vara där. Sen kan man ta bussen in så man slipper gå.

På detta sätt kan man få rutiner lite mer, komma ut mer och slippa gå hemma hela dagarna. Sista tiden kan ju vara mycket dryg.


sen åkte jag hem och tog ut vovvarna på en runda. solen har varit helt underbar! hann äta lite lätt innan madde kom. vi fönstershoppade lite till innan vi mötte upp dem andra mammorna. tyvärr fick ena mamman gå hem då sonen var för trött och började bråka :( lite trist men sånt händer tyvärr :/

vi andra hade en trevlig stund och gick strax efter åtta skulle jag tro. tänkte åka inom willys och köpa mjölk men de hade ju stängt haha


kom hem, tog ut hundarna och sen har jag pluggat lite och uppdaterat bloggen lite grann. Är trött så blir väl en tidig kväll idag. kommer nog behövas, eller iallafall chilla vid tv


imorgon blir det föräldraträff och ska försöka plugga lite innan mamma kommer vid 13 tiden. hon ska med då vi ska prata om förlossnigen och hon ska ju vara med


nu ska jag kolla tv :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards