A New Chapter

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av anewchapter - 27 oktober 2012 14:15

3 månader har gått, det är sjukt att tiden har gått så otroligt fort. min älskade dotter väger inte längre 3,7 kg utan väger runt 6.5 kg istället. Man ser inte att hon växer, men man märker det på hennes kläder <3


Jag har fått den finaste gåvan i världen. Jag älskar varje stund med henne. Även om det ibland är jobbigt så ångrar jag inte mitt beslut som jag tog för snart ett år sedan. Valet om att behålla livet som växte i min kropp. 


Att se hennes framsteg är unikt, att lägga märke till alla nya saker som hon lär sig. Att lyfta upp sitt huvud, att vilja vara med allt mer, att le att skratta, att lära sig greppa saker är hon i full gång i och dreggelappar är numera ett måste. Det är underbart att få ett stort underbart leende från henne <3


Ja, kärleken till ens barn är faktiskt obeskrivlig <3


Nowalii som nyfödd den 27 juli

 


Nowalii 29 oktober

 

Av anewchapter - 27 oktober 2012 12:38

Is ute nu... lagom kul faktiskt :/ ska bli spännande att se hur det blir i vinter med vagn :P fast på österräng så plogade dem ju ofta så det borde ju vara likadant här


just nu sitter jag och fryser och fick ta på mej en stickad tröja :/ får nog sätta på elementen i vardagsrummet senare idag. måste snart lämna datan och börja vika tvätten jag fick igår... har typ 3 tvättkorgar med tvätt (tog även sängkläderna) som ska in... hatar att sätta in tvätt


senare kommer mamma och pappa. de skulle till konserthuset tror jag så de skulle komma lite innan :) ska äntligen få hit min motionscykel :D nu här ska brännas fett. ska försöka förlora 5-6 kg till jul :) det tror jag att jag ska klara av. Minst 1 mil om dagen är det tänkt :)


Nej, nu ska jag lämna datan ett tag 


<3<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards