A New Chapter

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av anewchapter - 5 oktober 2012 19:30

Har hunnit vara i rastgården med hundarna idag! Lite stolt! Sen hann man hem och plocka lite till innan mamma kom. Blev lite förvånad över att mamma kom före pappa men pappa kom bara ett par minuter senare :)


Blev en tur till Willys på långebro för att storhandla inför dopet :) Efter det blev det till maxi och sedan netto. Därefter åkte vi till fjälkinge för att lasta av varorna och jag hann amma en stund innan jag körde hem för att möta upp Johanna :) 


Var lite jobbigt att åka därifrån. Första gången jag ska vara ifrån Nowalii över natten. Fast man vet att mamma fixar det så är man ändå lite nervös... Var jobbigt att gå så när pappa kom in gav jag henne en puss och sa "nu kör vi" för att jag inte skulle börja gråta!


Ikväll ska jag ju ut med några vänner och det ska bli så kul :) Har inte varit ute på en bar sen i våras så känns speciellt! Kanske hittar man en snygging man kan dansa med?


Nu har jag fått håret fixat och vi väntar på gästerna som ska komma vid 20 tiden :) Johanna och jag har även delat på en pizza för man vill ju inte bli för full :P


Så får väl lämna datan nu så höres vi imorgon!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards