A New Chapter

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av anewchapter - 19 oktober 2012 19:15








Idag har barnbidraget kommit så förutom man betalt ett par räkningar och köpte lite mat så har lillan fått lite nya saker :D



 


TILL ER SOM HAR BLÖJBARN, NI VET VÄL OM ATT NI KAN KOMBINERA DESSA RABATTERNA OM NI TAR SJÄLVSCANING PÅ MAXI? FICK TOTALT 100 KR RABATT (DVS NÄSTAN ETT PAKET GRATIS!!!) :D:D

PASSA PÅ NÄR DE HAR "handla för 200 få 50 kr rabatt vid köp av 2 paket" och lägg till era kuponger ni får hemskickade så kan det knappast bli billigare :D


 

Sista testet innan jag lägger napparna på hyllan på obegränsad tid. Testar lite större nappar i latex (som hon verkar föredra) och ser om hon vill ta dessa bättre. Nu när jag bloggar har det inte gått så bra med detta, men hon har iallafall sugit minimalt istället för att bara spotta ut


 

När jag var liten - Maxi 129 kr (ord 149 kr)

Tröja "nothing can stop me" rea 30 kr H&M

Parvel strumpor 15 kr/st Åhlens



Så här söt blev man med sockarna på :D:D

 

 

resten av kvällen ska vi bara ta det lungt och mysa <3

      

Av anewchapter - 19 oktober 2012 12:30

+

Underbart väder idag

Barnbidraget har kommit

Hittade min andra mobil

Nowalii är på underbart humör


CSN säger jag bara studerat halvtid i våras :/

Telenors när strular så kan inte ringa

Kan inte heller ringa fast skötaren heller

Eller högskolorna jag studerade på


En  del att göra på måndg med andra ord...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards