A New Chapter

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av anewchapter - 17 oktober 2012 20:15

Fick sms om att babyrytmiken var inställd idag, så vi tog sovmorgon och vakande först vid 11,30... inte ens hundarna hade väckt mej! Så blev ut på en långrunda med vovvarna i det svala vädret innan man gick hem.


Har inte gjort så mycket. Nowalii är mammig och vill knappt lämna min famn men periodvis har jag fått henne att ligga i gymet och hunnit diska och dammsuga iallafall :D'

 

I böjan var det jobbigt att inte kunna diska och dammsuga varje dag. Man fick nästan abstines över att inte göra det, men det går lättare nu. Oftast ligger det max 12 h innan man diskar och jag dammsugar ca vartannan dag :) Kan ju nästan räkna mej som städberoende men jag gillar ha rent och snyggt.

I fällperiod är det även noga med att dammsuga ofta och jag har även borstat cola 2 gånger denna vecka. Evoca fäller ju inte lika mycket så henne är det inte värt att borsta

 

 

Här är från senaste borstningen och då är detta LITE hår jämfört med vad jag får med furminatorn :P

 

Nu ska jag ta hand om min dotter igen <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards