A New Chapter

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av anewchapter - 6 oktober 2012 23:45

Ja, var ska man börja denna fina lördag? Jag kan ju börja med att berätta att jag just nu har söndergråtna ögon och är helt ensam i lägenheten... Eller nowalii och hundarna är ju här med :P

 

 

Gårdagen blev inte alls som jag ville/önskade :( Det var bara Hannes och Ann som kom (johanna var ju redan där) och Ann ville inte med ut (vilket gjorde mej jättebesviken för hon visste sen länge att vi skulle ut) för hon var ledsen och det var kaos.. Sen hann inte Angela och Andreas in till stan innan det bånken började ta betalt så de satte sig på olarys istället, bestämmer efterfest med angela och andras senare på natten och sen försvinner Hannes iväg med en polare och två tjejer och sen bryter jag ihop då jag inte orkade med all.

Så pappa får komma och hämta mej i pissregnet halv ett på natten :/ Kände liksom att det inte var värt att vara ute när allt bara gick åt skogen. Så kändes bättre att åka hem till mamma och pappa där jag kunde vara nära nowalii

 

 

På morgonen efter känns det bättre iallafall :) Däremot ömmar mina bröst extremt så går upp typ 7 för att pumpa och sen var det bara att mata nowalii :) Mamma var så snäll och värmde upp mjölk medan jag pumpade. Man ville ju inte riskera att hon får i sig någon alkohol så mjölken jag fick ut hamnade i vasken :)

 

 

Fixar smörgåstårtorna med mamma och pappa och börjar sedan med tårtorna när ann och per kommer. Sen säger mamma en sak som förstör hela dagen :/ Blir jätteledsen och frusterad för jag vet jag inte kan göra något :( 

Detta leder till att jag är på dåligt  humör och blir 3 gånger så nervös inför morgondagen :/

 

 

Till slut kommer vi iväg till församlingshemmet där vi snabbt blir klara med allt och man kan åka hem och försöka ta det lugnt inför morgondagen

 

Eftersom jag är stressad och nervös och mår skit så är jag fortfarande på uruselt humör. Vilket leder till att jag och Ann börjar bråka. Sen vet jag inte riktigt hur man ska säga... 

 

Jag fick helt enkelt nog och bröt ihop lite (när ska hormonerna försvinna för man är ju fan fortfarande hyperkänslig!!!) till :( så jag säger åt ann och per att dem lika bra kan åka hem om de känner att jag "behandlar" dem dåligt

 

Sen tog jag Nowalii och hundarna och går ut. Tårarna bara sprutar och jag håller på att ramla nedför källartrappan :/ istället landar jag på knäna och råkar skrämma nowalii som råkade stöta till hårt i golvet :/ Dock lugnar hon sig snabbt :)

 

Vet inte vart jag ska ta vägen och mobilen råkade jag lämna inne. Så det slutar med att jag sätter mej på husets ena kortsida. Det finns en backe ner till garage där. Vet inte hur länge jag satt där och storbölade XD Nowalii hade somnat och hundarna var fattade nog inte vad som hände och ville bara gå vidare.

Efter ett tag ser jag ann och per komma gående. De går till bilen. Sitter kvar ett tag och sen går jag in igen. Hade gärna suttit kvar ute men ville inte att nowalii skulle riskera att bli kall

 

Då de slängt in nycklarna genom brevinkastet så visste jag att de inte skulle komma tillbaka. de hade inte heller lämnat en lapp eller ringt min mobil

 

Slänger mej i sängen och bölar lite till XD Japp det har runnit många tårar idag :P

 

Till slut så ringer jag Lena för att prata, och jag börjar (chockerade nog) att störtböla igen XD Lena blev såklart orolig och när jag kunde så kunde jag förklara allt som hade hänt. Det var skönt att prata med någon faktiskt.

 

Efter jag pratar med lena har jag lugnat mej och kan försöka ordna allt. Så jag ringer syrran och ordnar att angela och andras kan bli hämtade samt planerar hur jag ska fixa det med hundarna. Så blir att jag åker ut med dem imorgon bitti och sen in till stan igen för att hämta ida och bli fixad :)

 

Sen lyckas jag lösa det som mamma sa tidigare och det var så skönt att slippa oroa sig över det imorgon! Lena som övertalade mej att ta itu med det och jag är tacksam för det <3

 

Sen ringer mamma och det slutar med att jag berättar att ann och per åkt. Hon blev jättechockad. Förklarar lite snabbt vad som hänt innan jag kunde gå in och duscha av mej dagens händelser.

 

 

Så nu sitter jag här och är övertrött :/ Nowalii sover iallafall och det kännsbra :) Hundarna får sova med mej inatt. Känner att jag behöver dem hos mej efter denna gårdag och dag. Nowalii får dock sova i liggdelen bredvid sängen :)

 

Har messat ann och de är i kalmar. Ville mest veta om hon fortfarande ville vara fadder eller inte. Det ville hon iallafall. 

 

 

så nu ska jag försöka sova...

 

Hoppas dopet går bra iallafall

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards