A New Chapter

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av anewchapter - 24 oktober 2012 17:15

försov mej imorse och smart som man var missade att vi började 10 idag haha så mötte upp kelli på barbacka :) satt där och pratade innan vi gick till kyrkan

japp vi hade gudstjänstrytmik idag :) först visade vi vår tacksamhet genom att lägga varsitt löv på altaret innan vi sjöng lite
därefter gick vi runt och kollade. de hade även satt upp 4 stationer :) en vid dophörnan där de kunde se sig själv i vattnet, för de större barnen kunde de leka med stora ballonger och krypa genom en tunnel, sen kunde man göra handavtryck och tända ett ljus+välja en bön :)
jag missade ljusstället så jag gjorde det på väg ut

bönen jag valde går
jag är hos dej min gud
som babyn hos sin mamma
jag är hos dej som fågeln i sitt bo
jag är his dej min gud
när natten börjar komma
bli kvar hos mej
så har jag lugn och ro

visst var den fin?

som alltid blev det fika efteråt och sen gick jag hem :) hundarna fick komma ut och görs sitt

då nowalii sov så samlade jag ihop sista tvätten, bytte duk, åt och har ringt en massa samtal innan jag väckte henne :)

vid 19 ska vi ut igen och hoppas hon somnar då. nu leker hon i gymet efter att vi tog en dusch

obs! nowalii är den rosa handen och hennes ljus står för sig själv (för jag skulle veta det var hennes)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards