A New Chapter

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av anewchapter - 25 oktober 2012 23:25

snart har jag varit mamma i tre månader. tycker att det har gått bra, var ungefär som jag hade trott

men det finns vissa saker man saknar från sitt gamla liv. jag saknar att dra ut med hundarna.

låta dem rusa för kung och fosterland medan man känner adrenalinet pumpa i sig. man skriker på dem att öka och håller koll runt omkring

det är en sån underbar känsla!! jag vet att hundarna med saknar det :/ när jag rensade hundlådan tog jag upp selarna... hundarna kom direkt och såg på en.... gjorde så ont i mattes hjärta :/

men jag hoppas kunna cykla med dem någon gång nu i höst och mer till våren.

vi har en perfekt bana att köra med nästan ingen asfalt (lederna slits) så är bara ett par 100 meter över bron och sen är det grus :)

jag önskar alla kunde få uppleva den känslan någon gång, att få vara bakom ett större eller mindre spann och känna hur hundarna jobbar framför en...

men tills jag kan cykla får vi fortsätta med promenaderna <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards