A New Chapter

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av anewchapter - 1 oktober 2012 21:00

Först mötte man upp de där goa mammorna och bebisarna på barbacka... eller okey, var bara madde och jag först :D Sen satt vi och pratade och fikade tills Lena kom. Då var jag tvungen att gå till mitt möte :)


Mötet gick kanon :) tog dock lite längre tid än jag trott så kunde gå tillbaka till barbacka en timme senare. Då hade även ida dykt upp :) Blev prat och lite mer fika innan vi begav oss ut på stan


Blev jakt på maskeradräkter inför vår halloween fest den 3 nov :) Ska bli kul faktiskt :D Träffade även mamma en snabbis och "godkände" koftan till nowaliis klänning. Sen träffade jag även på mikan som höll mej och ida sällskap en kort stund


Hittade dock inget jag gillade och dessutom kostade vissa asmycket :/ Men lät nog hitta något annars får man slänga ihop något på egen hand :)


Efter ett par timmar (eller lite mer) blev jag tvungen att bryta upp för att smita ut med vovvarna :) Blev en kortare runda i kvateret så min rygg dödar mej! 


Han typ bara hem och laga en omelett innan mamma ringde och sa att dem skulle komma en snabbis. Det visade sig att Jonette var i stan (en vän till oss). hon hade köpit en present till Nowalii :D En röd body med texten kaxig och svarta byxot till :D:D Jättesött! tur var ju att jag inte köpt sån body själv, har tittat på dem men aldrig köpt, varför vet jag inte :P


Efter dem åkt hade ida mejlat över två tradera akutioner på dräkter. Så det slutar med att jag hittade en perfekt men vann inte den :( däremot så är det en likadan som går ut imorron så hoppas jag vinner den istället :D


tja, nu måste jag ta lillan... kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards