A New Chapter

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av anewchapter - 22 oktober 2012 19:16

Tycker det är jättesvårt att veta om Nowalii har ont eller inte. När vi kom hem kunde hon stå upp men efter ett par timmar ville hon inte alls stå. Förstår ju såklart att det ömmar/gör ont men man blir ändå lite osäker ju

 

hon har inte fått någon feber ännu. Låg på 35.1 första gången och 36 andra gången. Efter det somnade hon och har sovit sedan dess :) vill inte väcka henne då hon sover så sött. Ev lär hon vakna inatt eller tidigt imorgon men det gör ju inget då jag får vila när jag kommit hem ifrån mitt möte :)

 

 

Hej mamma!!

 

Buhuhhu det är synd om mej!!!

 

 

 

Imse vimse spindel, den gillar jag! Fortsätt!

 

 

Trött efter en lång händelserik dag <3

 

 

Mammas lilla toktjej

 


Av anewchapter - 22 oktober 2012 12:28

ska försöka tömma mobilen idag på bilder :P har typ 600 bilder där nu XD smart man kan vara haha


bvc gick jättebra och hon växer som hon ska :) Ligger på 6250 g nu och är 60 lång :)

Sprutorna var inte så poppis för henne :/ blev ledsen till max :/ jag tyckte inte det var så farligt men när det började blöda blev jag lite rädd XD Men tydligen är det normalt att det börjar blöda om de träffar ett blodkärl. 

Så nu är hon iallafall vaccinerad :) Hon lär väl bli ännu mer ledsen nästa gång :P



jaja, nu ska jag försöka få tag på högskolan igen. Verkar som om man kommer bli återbetalningsskyldig till csn... vilket är lagom kul då JAG inte gjort fel :( men men sånt är livet... det ska ju betalas tillbaka någon gång så man kan ju likabra börja nu


kramis bananis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards