A New Chapter

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av anewchapter - 2 oktober 2012 18:30

för första gången på länge har nowalii varit jobbig, väldigt mammig och bara vara i famnen eller ligga vid tutten :/

 

dagen börjar med ett besök hos fkassan där jag kollade lite saker, men allt var som det skulle så gick hem och tog ut vovvarna. gick till rastgården

 

där är annie och en annan hund. ägaren kommer frma och säger "jag tänker inte riskera att något mer händer"

men allvar! tror hon jag ENS tänker släppa in min hund till hennes igen?!?! Det är inte min hund som hoppar på hundar hur som helst! Cola blev även lite nervös och tryckte sig mot mej hela tiden.

Orkade dock inte gå vidare så tror jag satt i 20-30 min innan de gick vidare :/ knappast bättre för ryggen.

 

Kan ju tillägga att dem satt på bänken med BÅDA hundarna kopplade vid sig... Varför i helvete sitter man då kvar istället för att gå vidare och låta andra leka? Inte kul för någon hund att sitta bunden i en RASTGÅRD ju!!

 

Efter det gick jag hem och har bara varit att mysa med nowalii som inte alls viss som jag... 

 

nattis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards