A New Chapter

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av anewchapter - 8 oktober 2012 19:30

hej hå
idag så har inte mycket hänt, har tagit det rätt lugnt då man varit slö :)

hannes och walter var här en stund på förmiddagen. det var kul att träffa honom lite till :) han är jättego och det är så trist att man inte kan prata mer med honom :/
sen får han sån glad röst och skiner upp när han håller eller pratar med nowalii :)

under lunch var jag i stan för ett möte och därefter gick jag lite i stan. såg även ett par som utförde lite... udda aktiviteter som innebar nakenhet haha
gjorde min plikt (loool) som medbogare och sa till väktarna. tänkte mest att det var ett grymt dåligt ställe då det är många yngre där :/

blev inget shoppade förutom en ny deostick :) fick även 10% rabatt så blir ju nästan miljonär ;)

efter det har jag ätt och kollat på tv :)

hannes och margareta kom förbi vid 17. sa att hannes kunde komma förbi en kort stund ikväll med tanke på att han åker imorgon .

så nu ska jag bara ta det lungt :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards