A New Chapter

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av anewchapter - 4 oktober 2012 20:15

Dammsuga, diska, amma, rasta hundarna, plocka undan, bädda rent, sätta in tvätt, amma, försöka få något att äta...


Ja här har det varit full fart hela dagen och det är väl så det ska vara dagen innan man ska få besök :) Imorgon hinner jag inte städa så mycket eftersom Ann och Per kommer och innan dess ska jag handla med mamma


Till råga på allt har jag även fått en sista present av mamma :D Nämligen ett frisörbesök på Skägg och lockar här i stan (vilket är typ dyraste stället i stan) och det var underbart att bli tvättad och ompysslad :D Nowalii var som alltid lika duktig och låg och sovade hela tiden! så nu är man läcker igen!

Kan ju pinsamt avslöja att man inte varit hos en frisör sen 2009... istället har kära johanna klippt mej så som jag önskat :D


Så nu ska jag ta och sätta mej vid tv en stund innan man ska in i duschen... behöver man säga att man är dödstrött redan?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards